بازی ریترنال ری تریسینگ را با ۶۰ فریم بر ثانیه در کیفیت ۴K پشتیبانی میکند
بازی ریترنال (Returnal) قادر است که با فعال شدن فناوری ری تریسینگ 60 فریم بر ثانیه را پشتیبانی کند.
ریترنال، بازی انحصاری قدرتمند کنسول پلی استیشن 5 که پیشتر متوجه شده بودیم جزو بازیهایی است که امسال منتشر میشود، از تواناییهای منحصر به فرد کنسول پلی استیشن 5 نهایت استفاده را برده است. در حالی که بازی از سختافزار سیستم برای روان کردن اجرا در کیفیت 4K به همراه ری تریسینگ استفاده کرده است، همخوانی و سازگاری با قابلیتهای کنترلر دوال سنس یکی دیگر از نقاط تمرکز این بازی است.
طبق آنچه در تریلر گیمپلی بازی در دی ماه سال گذشته متوجه شدیم، ریترنال از قابلیت Adaptive Trigger کنترلر دوال سنس برای گیمپلی کلی بازی استفاده میکند. در حالی که بسیاری از بازیهای شوتر از L2 برای هدفگیری استفاده میکنند، ریترنال از آن در جهت تغییر مود شلیک اسلحه هم استفاده میکند. بدین ترتیب که با نیمه فشار دادن آن وارد بخش هدف گیری میشوید. اما اگر آن را کامل فشار دهید، به بخش شلیک ویژه اسلحه سوییچ خواهید شد.
بازی از ماه بهمن در هند برای پیش سفارش قابل دسترس شد و تا آخر هفته به صورت کامل منتشر میشود.
بازی ریترنال آخرین ساخته استودیو هاوس مارکی است که استودیویی شناخته شده در ساخت بازیهای سبک Hell Bullet Shooting مثل Resogun است. ریترنال یک بازی سوم شخص تیرانداز است. شخصیت اول داستان یعنی سلین با هر بار مردن دوباره به ابتدای بازی برمیگردد. خود سلین ازین چرخه مبهم آگاه است و برای شکستنش باید معماهای بازی را حل کند. به لحاظ گیم ولی سرعت بازی بالا است و میتوان المانهایی از بازیهای قبلی خود استودیو هاوس مارکی را در آن یافت.