تنظیمات گرافیکی Project Cars در ایکسباکسوان و پلیاستیشن ۴ شبیه به پیسی خواهد بود
نسخههای کنسولی Project Cars تنظیمات گرافیکی شبیه به نسخهی پیسی خواهند داشت.
با توجه به بررسیهای اخیر گرافیکی، Digital Foundry یکسری افکتهای بصری را در دو نسخهی ایکسباکسوان و پلیاستیشن 4 شناسایی کرده.
این گزینهها و تنظیمات گرافیکی شامل یکسری منو از جمله Visual FX و Authenticity و Field of View و همینطور Movement میشود. همچنین میتوانیم به دلخواهمان، گزینههای پَسپردازشی مثل Bloom و اشعههای Crepuscular و افکتهای Screen-Space (کثافت/ باران) و یا حتی Field of View (عمق میدان) را فعال و دستکاری کنیم.
اگرچه در بازیهای پیسی به این تنظیمات گرافیکی عادت داریم اما بازیهای کنسولی معمولاً تا این حد به بازیکنندهها اجازهی تغییر تنظیمات گرافیکی را نمیدهند.
این تنظیمات در نسخهی پیسی قطعاً بر روی پرفورمنس و اجرای بازی تاثیر میگذارد اما متاسفانه Digital Foundry نتوانسته به طور کامل به تست این گزینهها و تاثیرشان بر اجرای بازی در نسخههای کنسولی بپردازد. به همین خاطر ما به تازگی سعی کردهایم تا با استودیوی Slightly Mad Studios تماس برقرار کرده و در این مورد جزئیات بیشتری را جویا شویم.
بد نیست یادآور شویم که چندی پیش Slightly Mad Studios اعلام کرده بود که Project Cars در پلیاستیشن 4 با کیفیت 1080p و در ایکسباکسوان با کفیت 900p و در هر دو کنسول در 60 فریم در ثانیه اجرا میشود.
تصاویری که در پایین میبینید مربوط به نسخهی ایکسباکسوان بازی و تنظیمات گرافیکی آن است که Digital Foundry آنها را تهیه کرده.
Tom Morgan از Digital Foundry در مورد بازی گفته:
محدودهی افکتهای نورپردازی Project Cars فوقالعاده است. هر دو کنسول گزینههای گرافیکی زیادی دارند که میتوانید آنها را تغییر دهید. هر چند این قابلیتها و تنظیمات به اندازهی نسخهی پیسی گسترده و کامل نیست اما تا این حد انعطافپذیری در بازیهای کنسولی به ندرت دیده میشود.