سازندگان Divinity به موقع ۲ بازی نقشآفرینی دیگر را معرفی خواهند کرد
در مراسم GDC امسال که استودیوی Larian در مورد ساخت بازی Divinity: Original Sin صحبتهایی کرد، Swen Vincke موسس استودیو، اشارههایی به آنچه که ما از بازی بعدی این استودیو انتظار داریم هم کرد؛ البته بهتر است بگوییم 2 بازی بعدی این استودیو!
اگر اخبار گذشته را فراموش کردهاید باید به شما بگوییم که Divinity: Original Sin آنقدر موفق بوده که بودجهی ساخت 2 بازی نقشآفرینی دیگر را با همان اِنجین برای استودیوی Larian فراهم کرده.
Vincke گفت هر موقع که آنها آماده باشند یعنی احتمالاً در E3 امسال یا در سال 2016 ممکن است بازیهایشان را معرفی کنند.
Larian سعی دارد هرچه سریعتر بازیهای بعدیش را بسازد. با توجه به لحن صحبتهای Vincke شاید بتوانیم به سرنخهایی برسیم که Larian با RPG های بعدیش چه کارهایی خواهد کرد و چه کارهایی نخواهد کرد. Vincke توجه ویژهای به رقبایشان نشان میدهد، هم به این خاطر که بازیهایشان با عناوین دیگر در زمان یکسان منتشر نشود و هم این که انتشار بازیهایشان همزمان با بازیهای همسبک نباشد. انتظار نداشته باشید که Divinity بعدی چیزی شبیه به Dragon Age و Pillars of Eternity یا The Witcher 3 باشد.
فرقی ندارد که Larian چه زمانی میخواهد از بازی بعدیش رونمایی کند اما تعجب نکنید که بازیشان یکی دو بار تاخیر بخورد. با انتشار Divinity: Original Sin، استودیوی Larian به جای پایین آوردن توقعات خود و زودتر منتشر کردن بازی، وقت و هزینهی بیشتر و بیشتری را صرف آن کردند. به این ترتیب، استودیو تا مرز ورشکستگی پیش رفت اما این هزینهها با بیش از 500.000 هزار نسخه فروش جبران شد.
با توجه به موفقیت Original Sin بعید به نظر میرسد عنوان نقشآفرینی بعدی Larian حداقل تا زمان آمادگی کامل این استودیو معرفی شود.