", "name": "\u062a\u0631\u06cc\u0644\u0631 \u06af\u06cc\u0645\u200c\u067e\u0644\u06cc \u0628\u0627\u0632\u06cc Vampire: The Masquerade - Bloodlines 2 \u062f\u0631 \u067e\u06cc\u200c\u0633\u06cc \u06af\u06cc\u0645\u06cc\u0646\u06af \u0634\u0648 \u0628\u0647 \u0646\u0645\u0627\u06cc\u0634 \u062f\u0631\u0622\u0645\u062f", "thumbnailUrl": "https://gamene.ws/wp-content/uploads/2019/06/bloodlines-2.jpg", "uploadDate": "2019-06-11", "interactionStatistic": [ { "@type": "InteractionCounter", "interactionType": "http://schema.org/CommentAction", "userInteractionCount": "0" } ], "publisher": { "@id": "#organization" }, "mainEntityOfPage": "https://gamene.ws/1398/03/40215/the-masquerade-bloodlines-2-gameplay-reveal/" }
Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

تریلر گیم‌پلی بازی Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2 در پی‌سی گیمینگ شو به نمایش درآمد

اگرچه شاید هنوز هم باور ساخت بازی Bloodlines 2 برای طرفدارن قسمت اول آن که در سال 2000 میلادی منتشر شد سخت باشد، اما این خبر واقعیت دارد؛ در کنفرانس PC Gaming Show اسپانسر برنامه یعنی اپیک گیمز شرکت توسعه دهنده بازی یعنی Hardsuit Labs را به پخش تریلری از گیم‌پلی بازی و صحبت درباره اینکه چه چیزی در بازگشت به دنیای تاریک بازی در انتظارمان است، مجاب کرد. در همین مطلب ازگیم‌نیوز می‌توانید تریلر منتشر شده از گیم‌پلی بازی Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2 را تماشا کنید.

روایت بازی مشابه قسمت اول است اما همراه با مکانیزم‌های جدیدی که گیمر را بیش از پیش در نقش یک خون‌آشام قرار می‌دهد. طبق  گفته نویسنده ارشد بازی Cara Ellison یکی از موارد سرگرم‌کننده بازی چیزی به اسم resonance است که ظاهراً راهی‌ست برای توضیح و نشان دادن ویژگی‌های یک خون. خون‌آشام‌ها برعکس انسان‌ها احساسی ندارند اما به طور مثال اگر شما شروع به خوردن خون‌هایی با resonance مشابه کنید قدرت‌های بیشتری برای شما در دسترس قرار خواهد گرفت. خون‌آشام‌ها در بازی احساس را به وسیله resonance هر خون درک می‌کنند و با توجه به ویژگی‌های یک خون می‌توانند از آن‌ها علیه دیگران استفاده کنند.

با دیدن تریلر می‌توان حس کرد که سیستم کامبت بازی اندکی از مد افتاده‌است اما باید توجه کنیم که این بازی هنوز در مرحله pre-alpha است. بنابراین انتظار می‌رود که در ادامه پروسه ساخت به مکانیزم‌های مختلف بازی توجه بیشتری شود و این سیستم‌ها رفته رفته بهبود پیدا کنند.

اما اگر از حق نگذریم با توجه به تریلر، بازی شهر سیاتل را در شب به زیبایی تصویرسازی کرده‌است. فناناپذیر بودن افراد می‌تواند بازی را بسیار جذاب کند و بدون شک این محیط نامیرا نقش اصلی را در روند بازی خواهد داشت.

حال باید تا سه ماهه اول سال 2020 منتظر بمانیم تا نتیجه کار مشترک  Hardsuit Labs  و Paradox Interactive را ببینیم.

منبع PCGamer

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.