بازی Unexplored 2 یک تجربهی بلند پروازانه در دنیایی وسیع است
اخیرا سازندگان Unexplored 2 در مصاحبهای به صحبت در مورد این بازی و اهداف جاهطلبانه خود پرداختهاند. در ادامه مطلب با گیمنیوز همراه باشید.
هدف لودوموشن (Ludomotion)، سازنده Unexplored 2 از ساخت این بازی خلق یک تجربهی ماجراحویی است؛ این بدان معناست که سازندگان قصد دارند تا با خلق دنیایی عظیم به شما احساس کوچک بودن و تنهایی را منتقل کنند.. یوریس دورمنس (Joris Dormans) در این باره میگوید:
ما میخواهیم تا ماجراجویی را به عنوان هدف اصلی خود قرار دهیم و قصد داریم تا با خلق داستانی بزرگ به این هدف برسیم… این داستان شماست و موضوع زمانی جالبتر میشود که شما در این داستان حق انتخاب داشته باشید؛ انتخابهایی که عواقبی را به دنبال دارند… چیزی که من واقعا امیدوارم اتفاق بیافتد این است که زمانی که بازیبازان برای اولین بار بازی را به پایان رسانند، ترک دنیای آن باعث ناراحتی آنها شود چراکه این افراد زمان قابل توجهی را در آن سپری کردهاند. من نمیدانم که آیا میتوانیم این قضیه را عملی کنیم یا نه اما این موضوع هدفی برای من است.
نسخهی اول Unexplored در سال 2017 برروی استیم منتشر شد و میتوان گفت که با یک بازی معمولی که در 20 سطح مختلف اتفاق میافتاد رو به رو بودیم. به عبارت دیگر، Unexplored بازی خوبی بود اما Unexplored 2 عنوانی است که سازندگان از همان ابتدا قصد ساخت آن و اجرایی کردن اهداف جاهطلبانه خود را داشتهاند.
در واقع تم سازنده قصد داشتند تا با ساخت نسخهی اول توانایی خود در ساخت یک بازی ماجراجویی را به بازیبازان نشان دهند اما حال در Unexplored 2 آنها اهداف جاهطلبانهای را دنبال میکنند.