Publisher Theme
I’m a gamer, always have been.

بشنوید: پادکست گیمینگ Chiptune – قسمت پنجم: ساخت ایران

0

پادکست Chiptune کار خود را از اواخر اردیبهشت ماه شروع کرده‌است و حال با همکاری گیم‌نیوز به راه خود ادامه خواهد داد. قرار بر این است که هر هفته به اخبار و رویدادهای مهم صنعت بازی در ایران و جهان بپردازیم و درباره موضوعاتی خاص و کمتر شنیده‌شده، به صورت جامع به بحث و گفت‌وگو بپردازیم. حال قسمت پنجم این پادکست منتشر شده و می‌توانید آن را در ادامه بشنوید.

شما می‌توانید پادکست چیپ‌تون را از اپ‌های Castbox ،Anchor و شنوتو و همچنین از وب‌سایت گیم‌نیوز دنبال کنید و با نظرات خود ما را در پیاده‌سازی هرچه بهتر این پادکست، یاری دهید. قسمت پنجم را می‌توانید از اینجا دانلود کنید.

در ابتدای قسمت پنجم پادکست Chiptune نگاهی به دو بازی تازه منتشرشده یعنی Children of Morta و Gears 5 و بازی رایگان این ماه اشتراک پلی‌استیشن پلاس، Darksiders III می‌اندازیم. در بخش اول پادکست مروری بر State of Play، تاریخ عرضه The Last of Us: Part 2 و گیم‌پلی به نمایش درآمده از بازی Death Stranding در TGS 2019 خواهیم داشت. در بخش دوم پادکست نیز دلایل فروش پایین بازی‌های پریمیوم ایرانی در ایران را بررسی می‌کنیم.

زمان‌بندی بخش‌های مختلف Chiptune Podcast:

4:05 – چرا هر سال فیفای جدید را تهیه می‌کنیم؟

8:02 – Children of Morta، روگ‌لایت دوست‌داشتنی – بررسی ویدئویی بازی Children of Morta

12:40 – Darksiders III

15:24 – Gears 5، اثری شایسته احترام

18:22 – State of Play، تاریخ انتشار TLOU: Part 2 و بازی‌های رایگان ماه اکتبر اشتراک پلی‌استیشن پلاس – تریلر TLOU: Part 2 

22:02 – معرفی Project Resistance توسط کپکام – گیم‌پلی بازی Project Resistance

24:10 – نمایش گیم‌پلی Death Stranding و حرف و حدیث‌های آخرین ساخته استاد کوجیما – هر آن‌چه از نمایش ۴۹ دقیقه‌ای Death Stranding فهمیدیم

33:20 – PS5 و ایکس باکس جدید دوست‌دار محیط زیست خواهند بود – خبر را از اینجا بخوانید

36:30 – انتشار تریلر جدید از بخش داستانی CoD: Modern Warfare – تریلر بخش داستانی CoD: MW

38:32 – چرا گیمرهای ایرانی، بازی ایرانی را خریداری نمی‌کنند؟

40:10 – دیجیتال مارکتینگ در صنعت ویدئوگیم

43:30 – نقش رسانه‌ و استریمرها

48:00 – نگاه ایرانی‌ها به محصولات ایرانی

52:08 – بحث قانون کپی‌رایت در ایران

57:20 – تولید بازی‌های Free-to-Play برای پتلفرم موبایل

1:01:25 – شناخته شدن پلتفرم‌های دیجیتال برای فروش بازی‌های PC

1:05:12 – وجود امکانات، دانش و هزینه‌های بازی‌سازی در ایران

قسمت پنجم پادکست Chiptune
قسمت پنجم پادکست Chiptune

پادکست Chiptune هر هفته در گیم‌نیوز منتشر می‌شود و می‌توانید برای اطلاع بیشتر و انتقال نظرات خود، ChiptunePodcast را در فضای مجازی دنبال کنید.

 

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.