کوجیما: آمریکاییها یک بازی مثل Death Stranding را به سختی درک میکنند!
از همان زمان معرفی Death Stranding تا به امروز که این بازی برای کنسول پلیاستیشن 4 منتشر شده است، بسیاری از علاقهمندان به بازیهای رایانهای یک سوال مشترک داشتهاند؛ داستان بازی از چه قرار است؟ تنها جوابی که کوجیما، سازنده Death Stranding داشته این است که داستان بازی در مورد ارتباط و اتحاد میان انسانها است. حال در جدیدترین اظهار نظر این کارگردان، به نظر میرسد که درک داستان Death Stranding برای آمریکاییها بسیار دشوار است!
چند روزی از انتشار Death Stranding میگذرد. این بازی در زمان عرضه خود با بازخوردهای مثبتی رو به رو شد و توانست نمراه 83 را از منتقدان دریافت کند. حال پس از انتشار این بازی، هیدئو کوجیما در مصاحبهای با وبسایت TGCom24 به صحبت در مورد این بازی و نقدهای انجام شده پرداخته است.
بنابر گفته کوجیما، Death Stranding با بازخوردهای مثبت بسیاری در اروپا و ژاپن رو به رو شده است اما کوجیما معتقد است که بخش اعظم بازخوردهای منفی مربوط به آمریکا میباشد. حال به نظر میرسد که کوجیما پاسخی منطقی برای این بازخوردهای منفی پیدا کرده است؛ کوجیما عقیده دارد که بخش اعظم این بازخوردهای منفی به خاطر این است که درک داستان Death Stranding برای آمریکاییها بسیار دشوار است!
کوجیما میگوید که آمریکاییها بیش از هر چیز دیگری به بازیهای تیراندازی علاقه دارند و از آنجایی که Death Stranding یک بازی تیراندازی نیست، برخی از منتقدان و بازیبازان آمریکایی در درک آن دچار مشکل شدهاند و نمیتوانند با آن ارتباط برقرار کنند.
این در حالیست که بنابر اطلاعات منتشر شده از سوی موسسه تحلیلی VGC، بسیاری از نمرات پایین منتقدان مربوط به اروپا و استرالیا است. این در حالیست که بسیاری از سایتها و منتقدان بزرگ آمریکا نمره 9 از 10 را برای Death Stranding در نظر گرفتهاند.
Death Stranding هماکنون در دسترس کنسول پلیاستیشن 4 قرار دارد و در تابستان 1399 برای پلتفرم رایانههای شخصی منتشر میشود.