Publisher Theme
I’m a gamer, always have been.

پادکست اسپات لایت – قسمت سوم: پلی استیشن چگونه خلق شد؟

0

در ماه دسامبر سال گذشته، پلی استیشن، 25 ساله شد. قماری که برای سونی یک موفقیت بزرگ و غیر‌قابل انکار رقم زد. تا الان 430 میلیون دستگاه کنسول پلی استیشن در سراسر جهان به فروش رفته که آماری تقریبا باورنکردنی محسوب می‌شود. اما در دهه نود میلادی و زمانی که سونی می‌خواست با عرضه‌ی اولین کنسولش به صنعت بازی ورود کند، همه چیز این‌قدر شیرین و خوب نبود. در قسمت سوم از پادکست اسپات لایت به سراغ داستان و مسیر چگونگی خلق کنسول پلی استیشن رفته‌ایم. در ادامه با گیم‌نیوز همراه باشید.

این قسمت از پادکست اسپات لایت بر اساس مقاله‌ی پالی‌گان با عنوان «تاریخ پلی استیشن تقریبا قرار بود جور دیگری باشد» به اتفاقاتی که در طول مسیر ورود سونی به صنعت بازی‌های رایانه‌ای افتاده و دلایلی که امروز ما سونی و زیر مجموعش Sony Computer Entertainment از بزرگان صنعت بازی‌های ویدئویی می‌دانیم می‌پردازد. اتفاقاتی که اگر نتیجه و پایان دیگری داشت ممکن بود که ما امروز با کنسولی به نام پلی استیشن مواجه نباشیم. در ادامه شما را دعوت می‌کنیم که قسمت سوم از پادکست اسپات لایت را بشنوید.

در کست‌باکس گوش کنید:

 

در شنوتو گوش کنید:

در انکر گوش کنید:


در اسپاتیفای گوش کنید. (کلیک کنید)

کن کوتاراگی برای اینکه بتواند به خواسته خودش برسد تنها باید یک کار ساده می‌کرد آن هم عصبانی کردن رئیسش بود. برای همین این دو با یکدیگر ملاقات کردند و کوتاراگی نقشه ساخت کنسول بازی سونی را ارائه کرد که در انتها با عصبانیت اوجا و گرفتن چراغ سبز کوتاراگی برای نقشه‌اش منجر شد.

نظرات خود درباره این پادکست را با ما در میان بگذارید. می‌توانید پادکست اسپات لایت را در شبکه‌های اجتماعی و پلتفرم‌های ارائه‌ی پادکست دنبال کنید.

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.