مبارزات بازی Ghost of Tsushima چالش برانگیز خواهند بود – با چند ضربه میمیرید!
استودیو ساکرپانچ مبارزات بازی Ghost of Tsushima را چالش برانگیز طراحی کرده و آنها میخواستند با این کار به کشندگی شمشیر ادای احترام کنند.
مبارزات بازی Ghost of Tsushima چالش برانگیز خواهند بود حتی اگر در گیمپلی اخیرا منتشر شده اینطور به نظر نرسد. بر اساس حرفهای سازندگان بازی شخصی که دمو را اجرا میکرده بسیار حرفهای و باتجربه بوده است و تجربه مبارزات برای بازیکنان دشوارتر خواهد بود.
کارگردان بازی آقای نیت فاکس به IGN گفته:
ما میخواستیم بازی را منطقی بسازیم بنابراین شما با چند ضربه میمیرید. این بازی بسیار چالش برانگیز است.
او مبارزات بازی را در سه کلمه توصیف میکند: گل، خون و فولاد.
ما به کشندگی شمشیر ادای احترام کردهایم. ما فیلمهای مرتبط با ساموراییها را نگاه کردیم و آدمها در آن فیلمها با یک یا دو ضربه کشته میشدند. این موضوع در مبارزات بازی نیز وجود دارد. شکست دادن مغولها سخت خواهد بود اما این چالشها هستند که به بازی روح و حس پیروزی میبخشند. شما نمیتوانید همینطور سرتان را پایین بندازید و وارد پایگاه دشمن شوید و همزمان با پنج نفر مبارزه کنید چرا که کشه میشوید.
آنها یک المان مهم دیگر نیز در بازی قرار دادهاند آن هم دوئلهای دو نفره در مبارزه با اساتید مبارزه در بازی است. آنها حتی میخواستند آن را در State of Play اخیر که پر بینندهترین آنها هم بوده نشان دهند که در نهایت منصرف شدهاند. نیت فاکس میگوید:
یکی دیگر از چیزهایی که نشان ندادیم و ای کاش که نشان میدادیم دوئلهای بازی است. این یک المان کلاسیک در ساموراییهاست. این نبردها بسیار سخت و کاملا شخصیت محور هستند و در سینماییترین حالت ممکن تمام میشوند. شما باید حریف خود را بررسی کنید تا به راهی برای شکست او دست پیدا کنید.
بازی Ghost of Tsushima در تاریخ 27 تیر ماه به صورت انحصاری برای کنسول پلی استیشن 4 منتشر خواهد شد.
دیدگاه ما: اینطور که به نظر میرسد این بازی ادای احترام کاملی به مبارزات ساموراییها و فرهنگ و تاریخچه آنها کرده است. جای خالی چنین محصولی با محوریت فرهنگ ساموراییهای ژاپنی در بین بازیهای رایانهای به شدت حس میشد. ما نیز بیصبرانه منتظر تجربه این عنوان هستیم.