Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

برای نام گذاری حالت کوروساوا بازی Ghost of Tsushima با خانواده کارگردان مشورت شده است

0

به نظر می‌رسد سازندگان بازی Ghost of Tsushima برای حالت سینمایی این بازی تلاش زیادی کرده‌اند.

یکی از ویژگی‌های جذاب بازی Ghost of Tsushima که ساکرپانچ آن را در نمایش گیم‌پلی بازی معرفی کرد حالت سیاه و سفید سینمایی آن بود که آن را حالت کوروساوا نامیدند.

سازندگان بازی برای توسعه حالت کوروساوا این بازی با خانواده کارگردان مشورت کردند. این بازی از فیلم‌های این کارگردان بزرگ الهامات زیادی گرفته برای همین آن‌ها این این بازی را به خانواده این کارگردان نشان دادند.

جیسون کانل کارگردان این بازی می‌گوید:

ما بازی بزرگی داریم که مردم را به گذشته ژاپن می‌برد و آکیرا کوروساوا یکی از منابع ما برا راهنمایی بود. به خصوص در اوایل توسعه بازی و احساسی که می‌خواستیم بازی داشته باشد. وقتی ما داشتیم به نهایی کردن پروژه نزدیک می‌شدیم از خودمان پرسیدیم که این حالت سیاه و سفید سینمایی را به چه اسمی نام‌گذاری کنیم؟ ما چندین ایده برای نام‌گذاری داشتیم اما با خودمان فکر کردیم که خیلی جذاب می‌شود اگر آن را حالت کوروساوا بنامیم. به همین دلیل ما با خانواده‌ی آقای کوروساوا تماس گرفتیم تا ببینیم آیا آن‌ها از این موضوع راضی هستند یا خیر و یک ویدیوی کوتاه از این حالت سیاه و سفید برای آن‌ها فرستادیم.

کانل همچنین به این موضوع اشاره کرد که این حالت فقط یک فیلتر سیاه و سفید نیست و ما برای نزدیک شدن آن به فیلم‌های سامورایی آقای کوروساوا از film grain هم استفاده کردیم. صداها نیز در این حالت تغییر می‌کنند و حال هوای صدای اسپیکر تلویزیون‌ها و رادیو‌های قدیمی را به شما می‌دهد.

دیدگاه ما: موضوعی که استودیو ساکرپانچ برای بازی ساختن انتخاب کرده بسیار جذاب است و البته آن‌ها چاره‌ای جز اینکه از کوروساوا بزرگ الهام بگیرند نداشتند و این انتخاب نام ادای احترامی خوبی به این کارگردان بزرگ سینمای شرق است.

منبع Gamespot

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.