بازی The Last of Us 2 قرار بود پایان تاریک تری داشته باشد
اسپویل در پیش رو! ناتی داگ احساس میکند پایان فعلی به شخصیت واقعی الی نزدیکتر است، اما در ابتدا بسیار وحشتناکتر بود.
پایان اصلی The Last of Us 2 قصد داشت الی را در مسیری تیرهتر قرار دهد. در مصاحبه با Game Informer، کارگردان خلاق نیل دراکمن و روایتگر هالی گروس درباره آخرین لحظات اختصاصی بازی در پلی استیشن 4 بحث کردند. اسپویل در پیش رو!
گروس فاش کرد:
هنگامی که من آن را امضا کردم بسیار شبیه بود. ما تکرارهای زیادی در مورد آنچه که در گذشته انجام شد انجام دادیم، اما آخرین ضربه این بود که الی، ابی را به قتل برساند. در نیمی از مرحلهی تولید، ما آن را تغییر دادیم و اجازه داشتیم که الی در آخرین ثانیه برود تا [نشان دهیم] که بخشی کمی از الی قدیمی، الی با خوی انسانی، الی که تحت تأثیر جوئل قرار دارد، هنوز در این شخصیت وجود دارد که از تلاش وی برای انتقام غافل شود.
این تغییر، زمانی اتفاق افتاد که تیم روایت درمورد سرنوشتهای لو و یارا بحث میکردند. زیرا در ابتدا یا هر یک از آنها در حال مرگ بودند یا جان سالم به در میبردند. پس از این بحث که لو باید زنده بماند، دراکمن احساس کرد که الی دیگر نباید ابی را بکشد. گروس از این پیشنهاد شوکه شد زیرا او حتی نمیدانست که امکان تغییر پایان داستان وجود دارد.
دراکمن گفت:
زنده ماندن ابی در ابتدا حس اشتباهی بود. اما در پایان روز، احساس صداقت بیشتری نسبت به این شخصیت داشت. موضوع و آنچه ما میخواهیم بگوییم کمی تغییر کرده است، اما اولویت اصلی ما همیشه این است که آیا با کاراکتر صادق بودهایم؟ موارد خاصی وجود دارد که ما سعی میکنیم آنها را مورد توجه قرار دهیم، اما آنها فقط در صورت سازگار بودن با شخصیتی که مینویسیم میتوانند عملی شوند.
دراکمن همچنین فاش کرد که هنگام نوشتن یک شخصیت، احساس میکند که انگیزهی یک شخصیت را به مرور زمان ثابت نگه دارد تا اینکه آنها را دوست داشتنی جلوه دهد، زیرا همیشه نفرت از شخصیت وجود خواهد داشت. یکی دیگر از شخصیتهای دیگر ناتی داگ ، ناتان دریک، سال آینده به صحنهی سینما میرود. این فیلم با تأخیر با نام Uncharted با بازی تام هالند تولید میشود.
دیدگاه ما: پایان The Last of Us 2 بنظر بهتر شده، چون در طی این بازی با خشونتهای زیادی مواجهیم و شاید این پایان این مورد را تسکین دهد. نظر شما در مورد این تغییر چیست؟