پس از آشکار ساختن گیم پلی Halo Infinite ، ایکس باکس اطمینان دارد که بازی داستانی پرچمدار آن تا چند ماه آینده بهبود یابد.
در حین مراسم این هفتهی ایکس باکس، ما اولین نگاه را به بازی Halo Infinite داشتیم، دنبالهای طولانی در توسعهی قابل تشخیصترین فرنچایز ایکس باکس. از آن زمان به دلیل عدم توجه به کیفیت تصویری که طرفداران انتظار داشتند، تحت فشار قرار گرفتهاند. به خصوص بعد از اینکه 343 Industries عکسهای رسمی را به اشتراک گذاشت، اما هنوز هم ممکن است زمان برای تغییر آن وجود داشته باشد.
این موارد با توجه به صحبتهای آرون گرینبرگ، مدیر بخش مارکتینگ ایکس باکس، است که با اینساید گیمینگ در مورد نمایش گیم پلی صحبت کرده بود. گرینبرگ تاکید کرد که همه گیری بیماری کرونا، توسعه دهندگان را به چالش کشیده است. وی در عین حال خاطر نشان کرد که نسخهی 4K گیم پلی پس از پخش استریم بارگذاری شده که به نظر، کیفیت بازی بهتری را نشان میدهد.
گرینبرگ توضیح داد:
گوش کنید، ما در میانهی همه گیری جهانی این ویروس هستیم. الان مرداد ماه است، ما از زمان تعطیلات (زمان عرضه) بسیار فاصله داریم، شما با بازی مواجه هستید که بر روی آن کار در حال انجام است.
وی ادامه داد:
برگردید و به بازی در حالت 4K/60 نگاه کنید، ما این کار را از عمد انجام دادیم. بسیار سخت است که تمامی قدرت گرافیکی که ایکس باکس سری ایکس، هنگام استریم در اختیارمان میگذارد را نمایش دهیم.
گرینبرگ توضیح داد که توسعه دهنده 343 Industries پیشرفت هفتگی این بازی را برای مدیران ایکس باکس کامپایل کرده است. او میگوید که از پیشرفتی که حاصل شده، خوشحال است. با انتشار در تعطیلات، هنوز چند ماه دیگر فاصله است. گرینبرگ اطمینان دارد که هنوز هم زمان لازم برای ارائه نمایش وجود دارد، حتی هنوز فکر میکند که به نظر عالی است.
گرینبرگ ادامه داد که:
مورد دیگری که من فقط میگویم این است: این یک کار در حال پیشرفت است. من میتوانم به شما بگویم، چون ما هر هفته ساخت را بررسی میکنیم و آنها هر هفته پیشرفت میکنند. بنابراین از حالا تا تعطیلات این کار بهتر و بهتر میشود.
او خاطر نشان کرد که:
فکر کردم عالی به نظر میرسد، من فکر کردم که این عالیست.
طراحی Halo Infinite مطمئنا از ابتدای تاریخ Halo تأثیر میپذیرد و از طرحهای واقع بینانهتر Halo 4 و Halo 5: Guardians فاصله میگیرد. طبق این گزارش، نسخهی آزمایشی نیز در ایکس باکس سری ایکس اجرا نشده بود، PCGamesN گزارش داد که نسخهی آزمایشی به جای آن بر روی پی سی با مشخصاتی مانند کنسول نسل بعدی ضبط شده بود.
شکی نیست که Halo Infinite مخاطبان خود را پس از فاش شدن این موضوع تقسیم کرده است. به احتمال زیاد مایکروسافت انتظار نخواهد داشت در مورد بازی داستانی پیش بینی شدهی خود دفاعی داشته باشد. مایکروسافت برنامه دارد که این بازی پلتفرم جدایی را برای ۱۰ سال آینده داشته باشد، زیرا ایکس باکس از باریهای مستقل فاصله میگیرد.
دیدگاه ما: احتمالا مایکروسافت با این کار، یک بی اعتمادی برای طرفداران این بازی ایجاد کرده است. البته که سعی دارد این موضوع را اصلاح کند. اما آیا گیمرها بازهم اعتماد میکنند؟