Publisher Theme
I’m a gamer, always have been.

درجه سختی Grounded به بازی The Last of Us Part 2 اضافه می‌شود

0

در کنار یک حالت Permadeath جدید، درجه سختی Grounded تا این هفته به بازی The Last of Us Part 2 اضافه می‌شود.

ناتی داگ یک به رو‌ز رسانی برای The Last of Us Part 2 ارائه می‌دهد که درجه سختی Grounded و permadeath به بازی اضافه می‌شود.

Grounded درجه سختی را با کشنده‌تر شدن دشمنان و سلاح‌ها و وسایل ساخت و ساز، افزایش می‌دهد. این حالت همچنین، ابزار زنده ماندن همچون Listen mode و بخش‌های گوناگون HUD را غیر فعال می‌کند. شما نیازی نیست که بازی را یک بار انجام دهید تا این حالت در دسترس شما باشد.

با permadeath، شما یا باید بازی را بدون این که بمیرید کامل کنید یا از ابتدا آن را شروع کنید. گفته شده، اگر حس کردید که حالت permadeath دشوار است می‌توانید این ویژگی را فقط برای یک قسمت و یا یک عمل خاص فعال کنید. بنابراین به عنوان مثال اگر در روز اول داستان بازی بمیرید، لازم است که آن را از اول انجام دهید.

با این به روز رسانی، با گرافیک، صدا و گیم پلی جدید مواجه هستیم.

در بخش گرافیک، شما می‌توانید بازی را به حالت cel-shaded، هشت بیتی، سیاه و سفید و یا تناژ قهوه‌ای مایل به قرمز تغییر دهید. ۳۰ حالت جدید پردازش گرافیکی همچون تنظیمان صدا وجود دارند که شما می‌توانید صدا و تصویر بازی را تغییر دهید.

همچنین بخش‌های جدید گیم پلی مثل One-Shot یا Touch of Death وجود دارد که ویژگی کشتن با یک ضربه یا مهمات بی نهایت، ساخت و ساز بی نهایت و بازه‌ی حالت گوش دادن بی نهایت را شامل می‌شود. تمام این تنظیمات در منوی Extras و پس از اتمام بازی، نمایان می‌شوند.

ویژگی‌های جدید مثل غیر فعال کردن Listen Mode و تنظیم سطح Film Grain هم، اضافه شده است. همچنین بخش‌های اضافی تنظیم تصویر و بهبود ویژگی‌های بازی و موارد دیگر وجود دارد.

داستان اصلی

بازی The Last of Us Part 2 قرار است بخش بسیار سختی برای بازی دریافت کند.

ناتی داگ لیست تروفی‌ها برای این بازی را به روز رسانی کرده است.

دو تروفی جدید توسط PowerPyx کشف شد، که مربوط به بسته‌ی الحاقی هستند و این یعنی، نیازی به پلات کردن بازی نیست. یکی به نام Dig Two Graves برای تکمیل بازی در حالت Grounded است. دیگری به نام You can’t stop this برای حالتی که با فعال بودن permadeath بازی را تمام کنید.

سختی Grounded در واقع سختی اصلی خود بازی بود. این حالت Listen Mode را غیر فعال می‌کند، آسیب دشمن را افزایش می‌دهد، منابع را محدود می‌کند و HUD را غیر فعال می‌کند. The Last of Us Part 2 ویژگی‌های قابل تنظیم برای میزان سختی دارد و ناتی داگ باید جزئیات بیشتری برای این که Grounded چگونه باشد، اعلام کند.

همان طور که گفته شد، تروفی‌ها در حال حاضر در دسترسند و اعلام این موضوع از ما دور نیست.

last of us 2

Permadeath، از زاویه‌ای دیگر، توضیحات خودش را دارد. این به شخصیت شما یک زندگی در طول تمام بازی می‌دهد. بازی در Grounded و permadeath چالش جالبی است. همانطور که هر کدام تروفی جداگانه‌ای دارد، به این معنی است که permadeath می‌تواند به آن درجه‌ی سختی اضافه شود.

دیدگاه ما: قسمت دوم این سری بازی، به خودی خود سختی و جذابیت‌هایی دارد، حالا اضافه شدن دو حالت جدید شما را بیشتر به چالش خواهد کشید. نظر شما در مورد این درجه‌ی سختی چیست؟
منبع vg247

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.