Publisher Theme
I’m a gamer, always have been.

ماموریت‌ها در بازی سایبرپانک ۲۰۷۷ همچون ویچر ۳ از طراحی مشخص برخوردارند

0

اگر در بازی سایبرپانک 2077 ابتدا با یکی از گروه‌های خیابانی وارد درگیری شوید، از پیوستن به این گروه در ادامه بازی محروم نخواهید شد، چرا که ماموریت‌ها در بازی سایبرپانک 2077 به دست طراحان بازی کاملا شخصی‌سازی شده‌اند.

در واقع، در بازی چیزی تحت عنوان درگیری‌ها و منازعات مسبوق به گذشته وجود ندارد، چرا که اگرچه ممکن است برخی از شخصیت‌ها در بازی درگیری با شما را به یاد داشته باشند و حتا از شما کینه به دل بگیرند، این اتفاق در حافظه جمعی افراد و گروه‌ها نمی‌افتد، چون همه ماموریت‌های بازی از طراحی ویژه‌ای برخوردار هستند.

در واقع سی‌دی‌پراجکت بار دیگر همچون بازی بزرگ قبلی خود یعنی ویچر 3، ماموریت‌های بازی خود را کاملا دست ساز و طبق سناریو شکل داده است. به همین خاطر، شما می‌توانید همه ماموریت‌های بازی که در دسترستان قرار می‌گیرند را تجربه کنید بدون این‌که نگران رفتارهای گذشته خود باشید.

اما در نه همه مواقع، بلکه این موضوع برای اکثر مراحل صدق می‌کند، و ضمنا بازی از سیستمی برخوردار است که باعث می‌شود شما به سرعت نتیجه اعمال و انتخاب‌های خود را ببینید. Mateusz Tomaszkiewicz طراح مراحل ارشد بازی سایبرپانک 2077 در مصاحبه اخیر خود با The Gamer گفته است:

این‌گونه نیست که اگر شما با یک گروه خیابانی وارد درگیری شوید، دیگر نتوانید یک ماموریت از آن‌ها بگیرید. اگرچه، برخی از آن‌ها ممکن است کاری که شما کرده‌اید را به یاد داشته باشند و حتا از شما کینه به دل داشته باشند. اما این واقعا بستگی دارد… اکثر ماموریت‌های ما دست سازی شده‌اند، بنابراین به ماموریت و موقعیت شما بستگی دارد.

جنایت و مکافات

همچون بازی ویچر 3، شما در این بازی نیز بلافاصله نتیجه عمل خود را خواهید دید. اما همچنین بازی در برخی موارد نتایج برخی تصمیمات مهم شما را در آینده برملا می‌کند.

شما ممکن است پس از گذشت مدتی، از نتیجه واقعی یکی از تصمیمات خود در گذشته آگاه شوید، چرا که آن تصمیم یک نتیجه سریع در پی داشته که تغییری در رویدادها و داستان ایجاد کرده است که این تغییر خود منجر به اتفاق جدیدی می‌شود.

برخی اوقات ممکن است شما یک انتخاب داشته باشید و به عنوان مثال این تصمیم به درگیری ختم شود. این در واقع نتیجه سریع و مشخص انتخاب شماست. اما بعدا، زمانی که انتظارش را ندارید، ممکن است در درازمدت عواقب کار خود را ببینید که کاملا هم در جای دیگری در بازی با آن مواجه می‌شوید.

Mateusz Tomaszkiewicz در این باره همچنین توضیح می‌دهد که استودیوی سازنده بازی این کار را کاملا از قصد انجام داده است. اما چرا؟

چون ما می‌خواهیم که مردم همواره به تصمیماتی که می‌گیرند فکر کنند.

او همچنین توضیح داده است که سازندگان سایبرپانک 2077 تلاش کرده‌اند تا جای ممکن عواقب تصمیمات بازی‌کنندگان غیرقابل پیش‌بینی باشند.

ما می‌خواهیم تا جای ممکن از راه حل سیستمی واضح دوری کنیم، که ببینید «آهان، من این کار را کردم، بنابراین این اتفاق افتاد». ما می‌خواهیم پیش‌بینی کردنش سخت باشد.

در دیگر اخبار مرتبط با بازی سایبرپانک 2077 مشخصات سیستم مورد نیاز برای اجرای این بازی اعلام شد.

دیدگاه ما: در حقیقت یکی از جذاب‌ترین ویژگی‌های بازی بزرگ و پر ماموریت ویچر 3 همین طراحی اختصاصی و به اصطلاح دست‌دوز مراحل بازی بود، که حالا سی‌دی‌پراجکت اعلام کرده ماموریت‌ها در بازی سایبرپانک 2077 نیز از همین ویژگی برخوردار هستند که اتفاق بسیار خوبی است چون می‌دانیم این استودیو در این کار مهارت بالایی دارد و این یعنی مراحل جذاب و ماموریت‌های هیجان‌انگیز فراوان.

نظر شما چیست؟

منبع vg247

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.