بازی Ghost Recon Frontline بتل رویال به سبک یوبی سافت
چندی پیش یوبیسافت بازی Ghost Recon Frontline را معرفی کرد. این شوتر تاکتیکی جدید همان گیمپلی قبلی را تنها با چند تغییر به پیش میبرد. این بازی توسط Ubisoft Burchast ساخته شده است. Frontline یک شوتر نفر به نفر بسیار بزرگ است که سبک تاکتیکی شوتر را به صورت اول شخص و چند نفره ارائه میدهد.
حالت استاندارد بخش چند نفره این بازی به نام Expedition حدود 100 نفر را علیه یک دیگر قرار میدهد. البته شما میتوانید به صورت گروههای 3 نفره نیز این بازی را تجربه کنید. هدف اصلی شما یافتن اطلاعات مهم و خارج کردن آنها است. این بازی نیز در جزیره Drakemoor جریان دارد و4 بخش و 20 منطقه خاص دارد.
با توجه به حرفهای یوبیسافت در بازی Ghost Recon Frontline ساختن گروه بسیار اهمیت دارد. بازیکنان با 2 مورد از Contractors شروع خواهند کرد اما بعدی میتوانند تعداد بیشتری را استخدام کنند. همینطور اینکه شما میتوانید تواناییهای آنها را ارتقاء دهید. Contractorها در سبکهای متفاوت قرار دارند که 3 تا از آنها تأیید شده است.
این کلاسها به شدت تخصصی سازی شدهاند. با اینکار هر کدام برای نقش خاصی مناسب هستند. با همین کار یوبیسافت امیدوار است تا سبک تاکتیکی Ghost Recon بازگردد.
- Assault: همان چیزی است که از آن انتظار دارید. یعنی برای مبارزههای تن به تن و فواصل کوتاه ساخته شده است.
- Scout: این فرد میتواند در مبارزات از فواصل دور کمک کند. همینطور اینکه میتواند دشمنان را شناسایی کرده و به اقتصاد تیم کمک کند.
- Support: این شخصیت از دیگر موارد پشتیبانی کرده و باعث میشود تا جایگاه آنها امن باشد.
تفاوت بازی Ghost Recon Frontline با دیگر موارد بتل رویال در چیست؟
یکی از عواملی که یوبیسافت امیدوار است بازی Frontline را از رقبا جدا کند، قابلیت تغییر محل مبارزه است. بازیکنان میتوانند اسلحه، وسایل و ابزار را اضافه کنند. حتی در این حالت موارد خاص مثل Turret و برجهای اسنایپر نیز اضافه خواهند شد.
اما بازی Ghost Recon Frontline سبکهای دیگر نیز دارد. یکی از آنها مانند سبکهای قدیمی شوتر و عادی است. اما در آن نیز تمام ویزگیهای خاص Frontline جضور دارد. یوبیسافت اعلام کرده که قرار است به حالت فصلی موارد دیگر نیز به این بازی اضافه کند.
Fontline با آنچه که طرفداران انتظار داشتند، بسیار متفاوت بود. به طور کلی سری Ghost Recon در سبک سوم شخص بوده و بازیکن را بیشتر به نقشه ریزی و حمله آرام تشویق میکردند. اما به نظر میرسد که سبک اول شخص هیجان بیشتری داشته باشد.
اینکه این تصمیم درست بوده یا غلط معلوم نیست. حال این بازی در نسخه آزمایشی محدود در دسترس برخی مناطق مثل اروپا قرار دارد. در حال حاضر نیز اخباری در مورد انتشار آن در مناطق دیگر اعلام نشده است. اما این بازی در مراحل اولیه ساخت بوده و هنوز برای پیشرفت فرصت بسیاری دارد.