نمایشی دیگر از گیمپلی Horizon II Forbidden West – رباتهای جدید، خطرات جدید
نمایش جدید گیمپلی بازی Horizon II Forbidden West که با عنوان «خطرات جدید» منتشر شد، نشان میدهد که Aloy در این قسمت از ماجراجوییهای خود باید با چه تهدیدهایی روبهرو شود و با چه موجوداتی مبارزه کند. Horizon II Forbidden West شما را به هزار سال پس از سقوط تمدن مدرن بشر میبرد و در آمریکای پسا آخرالزمانی رها میکند.
در بلاگ رسمی پلی استیشن، سازندگان بازی از استودیو Guerilla Games در مورد تغییرات عمدهای که در بخش مبارزات اعمال شده حرف زدند و در تریلر هم دیدیم که دشمنان جدید و مخوفی به Horizon II Forbidden West اضافه شدهاند و تا چند ماه دیگر مهمان پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 خواهند بود. این دشمنان که در نسخه اول بیشتر رباتهای دایناسور مانند بودند، حال در گسترههای مختلفی پیدا خواهند شد: ماموت، مار، و حتی موجودی شبیه اژدها.
چارلز پرین (Charles Perain) که مسئول طراحی مبارزات بازی است، در صحبتهایی گفت: «تغییراتی که در نحوه مبارزه بازی ایجاد کردیم کاملا به هویت Aloy پایبند مانده است. اول از همه میخواستیم گیمپلی را عمیقتر از قبل سازیم و برای این کار ظرفیت و تعداد قابلیتهای شخصیت اصلی در مبارزات نزدیک و موارد دیگر را بالاتر بردیم. کسانی که وقت زیادی برای مبارزه تن به تن میگذارند و میخواهند در این دستهبندی ماهر شوند، ویژگیهای منتوع و جذابی در بازی پیدا خواهند کرد که میتوانند با آنها دشمن را از پا در آورند.»
بعد از آن میخواستیم چندین پلیاستایل مختلف در اختیار بازیکننده قرار دهیم و روی آزادی انتخابها تمرکز کردیم. [بخشی از این آزادی عمل] با لباسها و سلاحهای جدید به دست خواهد آمد، شما میتوانید از طریق میز کارهایی (workbench) که در سرتاسر نقشه قرار داده شدهاند، تجهیزات خود را ارتقا دهید و از قبل قویتر شوید.
وی ادامه داده:
«در آخر میخواستیم دشمنانی طاحی کنیم که واقعا چالشبرانگیز باشند و بتوانند کاری کنند که بازیکننده از تمام مهارات و قابلیتهای خود برای شکست آنان استفاده کند. تعداد زیادی از رباتهای جدید در کنار دشمنان انسان آماده شدهاند تا بازیکننده تمام مدت با بازی درگیر باشد.»
آگوست همین امسال بود که سونی بازی Horizon II Forbidden West را تاخیر زد و هماکنون این عنوان در 29 بهمن ماه برای کنسولهای نسل هشتم و نهم پلی استیشن منتشر خواهد شد.