Silent Hill: Ascension یک رویداد تعاملی که در سال ۲۰۲۳ اتفاق میافتد
در کنار معرفی بازیهای جدید و ریمیک سایلنت هیل 2 کونامی در رویداد اینترنتی خود از رویداد تعاملی Silent Hill: Ascension نیز رونمایی کرد.
رویداد Silent Hill: Ascension شاید عجیبترین رونمایی شب گذشته باشد. به باور ما رونمایی از یک رویداد تعاملی با حضور همزمان کاربران، تجربهی جدیدی برای کونامی و برند سایلنت هیل است. اما این که Silent Hill: Ascension چگونه خواهد بود، سوال دیگری است که فعلا جوابی برای آن نداریم.
این رویداد زندهی تعاملی برای طرفداران سایلنت هیل تدارک دیده شده است. در تیزر کوتاهی که از آن به نمایش درآمد، پیغامی مبنی بر اینکه آیا میتوانید او را نجات دهید دیده شد. یا یک پیغام دیگر که به بازیکن توصیه میکرد بدود و فرار کند.
این تجربه متفاوت سایلنت هیل، با همکاری استودیوهای «بد روبوت» (Bad Robot Games)، سازندگان بازی Dead by Daylight و نیز شرکتی متخصص در زمینه نرمافزارهای استریم به نام Genvid ساخته میشود. همچنین استودیوی dj2 که در زمینه اقتباس بازیها برای تلویزیون کار میکند در ساخت این محتوا دست خواهد داشت.
به گفته کونامی، Silent Hill: Ascension با الهام از تجربه استریمرها در پخش زنده بازیهای سایلنت هیل و ترسیدن همزمان با بینندگان استریم خلق شده است.
Ascension یک رویداد زندهی تعاملی و یک تجربه سریالی است که ظاهرا در بسیاری از سکانسها، سرنوشت صحنه را مخاطبین آن با انتخاب خود تعیین میکنند. در مورد تجربههای تعاملی اینجا در گیمنیوز میتوانید بیشتر بخوانید.
در نهایت بر این موضوع تاکید شد که گزینه بازگشت و در واقع دکمه «ریست» در این رویداد تعاملی جایی ندارد. بنابراین همهی مخاطبین Silent Hill: Ascension در سرنوشتِ جهان سایلنت هیل تاثیرگذار خواهند بود. این میتواند ادامهی جهان اصلی سایلنت هیل را به طرز غیرمنتظرهای تغییر دهد.
تاریخ دقیقی برای این رویداد اعلام نشده اما مشخص شده است که در سال 2023 اتفاق خواهد افتاد.
به نظر شما این رویداد تعاملی میتواند موفقیتی کسب کند؟
به امید آزادی.