خالق Dead Space برای بازسازی وفادارانه بازی از Electronic Arts تشکر کرد
«گلن اسکوفیلد» (Glen Schofield)، خالق بازی Dead Space از استودیو Motive EA بابت بازسازی وفادارانه آن تشکر کرد. او اخیراً بازی The Callisto Protocol را کارگردانی کرده است.
اسکوفیلد که در حال حاضر مدیر عامل استودیو Striking Distance است، پیش از این در سال 2008 بازی اصلی Dead Space را خلق و تهیهکنندگی کرده بود. پس از آن الکترونیک آرتز را ترک و استودیو Sledgehammer Games را تأسیس کرد، این یعنی او در توسعه بازیهای بعدی دد اسپیس هیچ نقشی نداشت.
حدود دو ماه پیش بازی The Callisto Protocol که اسکوفیلد کارگردانی کرده بود و به نوعی دنباله معنوی Dead Space محسوب میشود، به بازار عرضه شد. با وجود فاصله کم بین انتشار این دو بازی و رقابت و رویارویی آنها با هم، اسکوفیلد طی پستی در لینکدین، استودیوی Motive را بابت نحوه بازسازی دد اسپیس ستایش و تمجید کرده است:
از تمام کسانی که روی بازی اصلی کار کردهاند به خاطر زحمتهایشان تشکر میکنم. این بازی در آزمون زمان مقاومت کرده است. از استودیوی Motive هم به خاطر بازسازی وفادارانهشان تشکر میکنم.
همچنین تهیهکنندهی ارشد بازی Dead Space Remake در مصاحبهای جدید با GQ، گفت که به کار کردن بیشتر روی این آیپی علاقه دارد:
قطعاً امید داریم که بیشتر روی Dead Space کار کنیم. علاقهای از سمت من وجود دارد و من فکر میکنم از طرف رومن «کارگردان بازی» هم میتوانید لبخند او را ببینید. بدون شک ایدههایی برای ادامه دادن این سری وجود دارند. ما به تعطیلات میرویم و پس از بازگشت با الکترونیک آرتز صحبت خواهیم کرد تا تکلیف آینده را مشخص کنیم.
نظر شما درمورد واکنش خالق دد اسپیس چیست؟