مارک مورهیم معتقد است بلیزارد بدون کرانچ هرگز اینقدر موفق نمیشد!
به گفته مارک مورهیم از بنیانگذاران شرکت بلیزارد آنها هرگز بدون فداکاریهای بزرگی که در قدمهای اول خود کردند به موفقیت دست پیدا نمیکردند.
وی در پاسخ به خبرنگار یوروگیمر گفت:
بلیزارد بدون کرانچ هرگز اینقدر موفق نمیشد. در روزهای آغازین ما ساعتهای دیوانهوار و زیادی صرف ساخت بازی میکردیم. من فکر میکنم اگر شما استودیو کوچکی داشته باشید و اهمییت محصول بعدی به اندازه مرگ و زندگی باشد نیاز به تلاشها ابرانسانی خواهید داشت برا ما حداقل اینگونه بود. من برای دیگر شرکتها صحبت نمیکنم و مطمئنم آنها راههای بهتری برای انجام این کار دارند ولی ما هرگز اینگونه موفق نمیشدیم اگر فداکاری نمیکردیم.
او همچنین به این موضوع اعتراف کرد که اینگونه کار کردن سالم نیست و شرکتهای دیگر راه بهتری برای ساخت و بهبود محیط کاری خود دارند.
شرکتهای زیادی وجود دارد که کرانچهای کنترل شدهای دارند. آنجا کارکنان هفت روز هفته بیست چهار ساعت کار نمیکنند آنها خواب و استراحت دارند.
او همچنین از شکست بازی Heroes of the Storm گفت و آن را یکی از بزرگترین پشیمانیهایش نامید.