رئیس شرکت Take-Two معتقد است در نسل بعدی گرافیک بازی غیرقابل تمایز با واقعیت خواهد بود
اخیرا استراوس زلنیک، رئیس شرکت Take-Two در مصاحبهای نظر خود مورد تحول در صنعت بازیهای رایانهای و گرافیک واقعگرایانه نسل بعدی کنسولها را به اشتراک گذاشته است. در ادامه مطلب با گیمنیوز همراه باشید.
میدانیم که قرار است کنسول نسل بعدی شرکت مایکروسافت با نام رمزی ایکسباکس اسکارلت در تعطیلات 2020 میلادی به بازار عرضه شود. همچنین انتظار میرود که در همین بازه زمانی شاهد رونمایی و یا عرضه پلیاستیشن 5 باشیم.
حال با توجه به فرصت زمان کم باقی مانده به آغاز نسل بعدی کنسولها، شرکتهای بازیسازی بسیار برای آن هیجانزده هستند و بیصبرانه منتظرند تا از سختافزار فوقالعاده آنها برای خلق بازیهای جدید خود استفاده کنند.
به تازگی استراوس زلنیک در مصاحبهای با شبکه CNBC اعلام کرد که در مورد نسل بعدی کنسولها هیجانزده است چراکه کنسولهای جدید به شرکتهای زیر مجموعه Take-Two نظیر راکستار و 2K اجازه میدهند تا بازیهایی با گرافیک واقعگرایانه توسعه دهند.
نظر جدید کنسولها در راه است و این کنسولها به ما اجازه میدهند تا کارهای خلاقانهای که پیشتر امکان انجام آن را نداشتیم را به واقعیت تبدیل کنیم و این موضوع هیجانانگیز است.
زلنیک در ادامه اعلام کرد در صورتی که توسعهدهندگان بخواهند دست به ساخت جلوههای بصری واقعگرایانه بزنند، گرافیک بازیها با واقعیت هیچ تفاوتی نخواهد داشت.
ما داریم به نقطهای میرسیم که شما نمیتوانید تفاوت میان آنچه در کامپیوتر ساخته شده است را با واقعیت تشخیص دهید.
سری بازیهای NBA 2K با داشتن گرافیکی واقعگرایانه و گیمپلی فوقالعاده زیبا از جمله بازیهایی است که از این جهش نسلی بیشترین بهره را میبرد؛ بنابر گفتهی استراوس زلنیک، نسل بعدی کنسولها به این بازی اجازه میدهند تا مدلهای واقعگرایانهتری از بازیکنان بسازد و آن را به یک لایو اکشن واقعی تبدیل کند.