بیش از هزار شخصیت غیرقابل بازی با روتین روزانه در سایبرپانک ۲۰۷۷ وجود دارند
تعداد شخصیت های غیرقابل کنترل در بازی سایبرپانک 2077 (Cyberpunk 2077) بسیار زیاد است. سازندگان این بازی در استودیوی لهستانی سیدیپراجکترد اعلام کردهاند که در بازی بیش از هزار NPC با روتینهای روزانه دستساز وجود خواهند داشت.
وبسایت آلمانی GameStar در مجموعه پادکستهایی با سازندگان بازی سایبرپانک 2077 به گفتگو پرداختهاند. در این پادکستها اطلاعات زیادی از بازی منتشر شده است و یکی از کاربران سایت ردیت این گفتگوها را ترجمه و در این مطلب منتشر کرده است.
بر اساس این گفتگوها، در این بازی تعداد زیادی شخصیت غیرقابل کنترل یا NPC وجود دارد که به جذاب شدن دنیای بازی کمک میکنند.
بهبودهای طراحی بازی سایبرپانک ۲۰۷۷ به اندازه تفاوت ویچر ۲ با ویچر ۳ هستند
بخشی از این مطلب که به موضوع NPCها اختصاص دارد کوتاه و مختصر است، اما به هر حال جذابیت زیادی دارد، چرا که وجود این تعداد شخصیت با روتین روزانه میتواند در باورپذیرتر شدن دنیای بزرگ و پرجمعیت بازی تاثیر زیادی بگذارد.
در این مطلب آمده است:
با اینکه در بازی ویچر 3 مناطقی وجود دارند که در آنها افراد روتین روزانه ندارند، آنها [سازندگان] برنامه دارند تا این موضوع را بهبود ببخشند و برای این کار بیش از هزار شخصیت غیرقابل بازی با روتینهای دستساز شده روزانه خلق کردهاند.
در واقع این یعنی در بازی سایبرپانک 2077 بیش از هزار شخصیت وجود دارند که در ساعت مشخصی از روز به کار خاصی مشغول میشوند.
آنها بدون اینکه شما نیاز باشد دخالت بکنید، به کار روزانه خود مشغول میشوند و رفتارهای شخصی خود را دارند و خردهاخلاقهای مشخصی از خود بروز میدهند.
تعداد زیادی شخصیت غیرقابل بازی در ویچر 3 نیز روتین روزانه داشتند، اما ساختن این تعداد NPC با روتین متفاوت، یک کار بسیار عظیم محسوب میشود.
نزدیکترین نمونه به این بازی، شاید بازی Red Dead Redemption 2 باشد که ساختار مشابهی برای NPCها دارد.
دیدگاه ما: به نظر میرسد که دنیای وسیع و بیپایان سایبرپانک 2077 اصلا قرار نیست خالی یا خلوت باشد و شما میتوانید ساعتهای زیادی تنها به تماشای رفتار شخصیتهای غیرقابل بازی در آن بپردازید و ببینید که چگونه سازندگان حداکثر تلاش خود را برای خلق رفتارهای متمایز برای مردم در بازی خود کردهاند.
نظر شما چیست؟