Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

بهبودهای طراحی بازی سایبرپانک ۲۰۷۷ به اندازه تفاوت ویچر ۲ با ویچر ۳ هستند

0

سازندگان بازی سایبرپانک 2077 (Cyberpunk 2077) در استودیوی لهستانی سی‌دی‌پراجکت‌رد به تازگی اعلام کردند که بهبودهای طراحی مرحله در این بازی، به اندازه‌ی تفاوت دو بازی ویچر 2 و ویچر 3 قابل توجه خواهند بود.

به تازگی یک وبسایت آلمانی به نام GameStar در مجموعه پادکست‌هایی گفتگویی با عوامل سازنده این بازی داشته است که اطلاعات زیادی درباره بازی از آن‌ها به ما رسیده است. یکی از کاربران سایت ردیت، تمام پادکست‌های مربوط به این بازی را ترجمه کرده و در اختیار خوانندگان در این مطلب قرار داده است.

در این مطلب درباره طراحی مراحل بازی سایبرپانک 2077 آمده است:

سازندگان گفتند که بهبودها در طراحی مراحل بازی به اندازه‌ای بزرگ خواهند بود که از ویچر 2 به ویچر 3 تجربه کردیم. بر خلاف بازی ویچر 3 در سایبرپانک نقشه پر از نمادهای مختلف نخواهد بود، چرا که برخی بازی‌کنندگان می‌خواهند همه‌ی نمادهایی که در نقشه می‌بینند را کامل کنند.

به نظر می‌رسد که این‌جا سازندگان به اهمیت ماموریت‌ها و نشانه‌های آن‌ها در نقشه‌ی بازی اشاره می‌کنند.

در بازی ویچر 3 تعداد بسیار زیادی علامت سوال و دیگر نمادها در نقشه بازی دیده می‌شد که برخی از آن‌ها هیچ ماموریت جالب و مهمی را برای بازی‌کننده ارائه نمی‌کردند.

ظاهرا در بازی سایبرپانک همه مراحل جذاب، عمیق و در نهایت راضی‌کننده طراحی شده‌اند.

همچنین اشاره شده است که در این بازی، سه برابر ویچر 3 راه برای تمام کردن ماموریت‌ها خواهید داشت.

این در حالی است که بازی ویچر 3 آزادی عمل و خلاقیت زیادی را در اختیار بازی‌کنندگان قرار می‌داد تا مراحل آن را به پایان برسانند.

آن‌ها این‌گونه فکر کردند که احمقانه‌ترین کاری که یک بازی‌کننده می‌تواند بکند و با این حال مرحله ادامه پیدا کند چیست؟

«تنها چیزی که در بازی شما را متوقف می‌کند، مرگ است.»

در ادامه آن‌ها مثالی زده‌اند که به نظر جالب و البته عجیب می‌رسد.

فرض کنید که شما در یک مرحله از بازی با یک نفر صحبت می‌کنید، و بعد تیر می‌خورید، و آن‌وقت به جای مبارزه کردن، فرار می‌کنید و می‌روید یک همبرگر می‌خرید، اما مرحله باید ادامه پیدا کند.

این صحبت‌ها می‌توانند نشان‌دهنده وجود امکان غذا خوردن در بازی هم باشند. اما مثال در تلاش است چیز دیگری به ما بگوید.

همچنین ظاهرا سازندگان بازی برای به کار بستن Cyberwear در بازی، از سنس‌ها در بازی ویچر 3 الهام گرفته‌اند.

ظاهرا آن‌ها حتا این استفاده را در Hearts of Stone و Blood and Wine نیز تست کرده‌اند تا ببینند که چطور می‌شود از این سیستم در مراحل استفاده کرد.

دیدگاه ما: بازی سایبرپانک 2077 قطعا مهم‌ترین بازی امسال و موردانتظارترین آن‌ها است و همه‌ی ما منتظر هستیم تا ببینیم این بازی می‌تواند وعده‌هایی که داده است را عملی کند یا خیر. انتظار برای این بازی بسیار سخت است، اما باید منتظر آن بمانیم و ببینیم که سازندگان ویچر 3 چه آشی برایمان پخته‌اند. به نظر که جذاب می‌آید!

نظر شما چیست؟

منبع vg247

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.