چرا «فالاوت ۴» بهتر از «اسکایریم» خواهد بود؟
بعد از عرضه «اسکایریم» در سال 2011 برای PS3 با وجود نظر مثبت منتقدان، بازیکنان در هنگام انجام بازی به باگهای متعددی برخوردند. سازنده این عنوان بتزدا، به دلیل همین مشکلات برای عرضه بسته الحاقی برای این کنسول با موانع متعددی مواجه شد. اما آنها از این مشکلات درس گرفتهاند و تصمیم دارند در «فالاوت 4» از تکرار آنها جلوگیری کنند.
در مصاحبهای با گیماینفرمر، تاد هواردز، کارگردان بازی گفته که آنها یاد گرفتهاند که چگونه باگها و مشکلات را حل کنند و در صورت بروز مشکلات مشابه در «فالاوت» اولویت را با چه چیزی قرار دهند.
«ما از اشکالات فنی «اسکایریم» درس گرفتهایم و فهمیدیم چگونه با این مشکلات برخورد کنیم. اشکلات این بازی به ما یاد داد که تمرکز خود را روی چه چیز قرار دهیم و ما بعد از یک ماه توانستیم کنترل امور را در دست بگیریم»
«فالاوت 4» قرار است 10 نوامبر عرضه شود. اگر چه بتزدا به شروع عرضه خوب معروف نیست، اما باید دید که این عنوان جدید چگونه خواهد بود.