عرضهی No Man’s Sky به تعویق افتاد
بعد از اینکه شایعهی به تعویق افتادن زمان عرضهی بازی مورد انتظار و نوآورانهی No Man’s Sky در هفتهی پیش به گوش رسید، شب گذشته بالاخره این موضوع تایید شد.
«شان ماری» بنیانگذار استودیوی «هِلو گیمز» (Hello Games) در مطلبی که در بلاگ پلیاستیشن منتشر کرده، علت این تاخیر را توضیح داده است. ماری با اشاره به اینکه روند ساخت و توسعهی بازی راضی کننده و بسیار خوب پیش رفته است ذکر کرده که دلیل اصلی این وقفهی کوتاهمدت، نیاز به رسیدن به استانداردهای لازم در برخی از موارد است.
“همچنان که به مراحل پایانی کار میرسیدیم، متوجه شدیم که برخی از لحظات حساس بازی به صیقل خوردنِ بیشتری نیاز دارند تا به استانداردهای مورد نظر ما برسند. پس من تصمیم سخت را گرفتم و عرضهی بازی را فقط چند هفته عقب انداختم.”
وی در ادامه با تصریح این نکته که تیم کوچک ولی سختکوش آنها مشغول ساخت یک بازی با جهانی بسیار بزرگ است و “این کاری است که پیش از این هیچکس جرات انجامش را نداشته” از طرفداران بازی به خاطر این تاخیر عذرخواهی کرده و خواسته تا صبر خود را از دست ندهند و منتظر یک بازی کامل و فوقالعاده بمانند.
No Man’s Sky بعد از وقفهای کوتاه، در تاریخ 19 مرداد برای پلیاستیشن 4 و پیسی عرضه میشود. پیش از این قرار بود این بازی 1 تیر وارد بازار شود.