جنگِ ستارگانِ استودیوی Visceral مانند آنچارتد جذابیتی پُرهیاهو خواهد داشت
در E3 امسال نگاه کوتاهی به بازی جنگ سارگان ساختهی استودیوی ویسرالگیمز داشتیم، هرچند این بازی تا سال 2018 عرضه نمیشود اما «اِیمیهنینگ» نویسندهی آنچارتد، در مورد پروسهی نوشتن دیالوگهای بازی صحبتهایی کرده و اشارهای کرده به نکاتی که میتوانیم از این جنگ ستارگان انتظار داشته باشیم.
او در گفتگویی با GameSpot گفته:
“راستش را بخواهید، کاری که من انجام دادهام تا حد زیادی واقعاً شبیه به آنچارتد است.”
“اگر بخواهید آن تجربهی ماجرایی پالپفیکشن [منظور آنچارتد است] را دوباره بازسازی کنید باید جزء به جزء فیلمها را بررسی کنید تا بتوانید بفهمید که چهطور میشود آن اجزاء فیلمها را به عنوان ساختار گیمپلی یک بازی، به هم دیگر پیوند داد.”
“هدف نهایی این است که که وقتی بازیباز، این عنوان را بازی کرد احساس کند که واقعاً یک فیلم جنگ ستارگان را تجربه کرده. پس من هم همین کار را برای جنگ ستارگان کردم؛ میدانید یعنی چه؟ ساختار بازی دارد به درستی بنا میشود. منظورم این است که باید بدانید دقیقاً چه زمانی هر بخش از داستان به پایان میرسد، چه زمانی موانع و اتفاقاتی که در داستان رخ داده، پایان پیدا میکند و یا Set-Pieceـها (سکانسهای شوکهکننده و ناگهانی) چهطور اتفاق میافتند. باید دقیقاً بدانید که چه چیزهایی با قرار گرفتن در کنار هم یک داستانِ جنگ ستارگان را میسازند.”
برای دستیابی به همین هدف، استودیوی سازنده همکاری نزدیکی با کمپانی لوکاسفیلمز داشته در نتیجه تمامی کاراکترهای جدید، لوکیشنها، تکنولوژیها، نژادها و جانوران مختلف به خوبی در دنیای بازی قرار گرفتهاند.
شباهتهای بازی به آنچارتد به کلیت بازی هم مربوط میشود. «هنینگ» در این مورد میگوید:
“این چیزی است که همکارم «تاد» به آن میگوید «فوریت و اضطرارِ دلپذیر»! ایدهای که به بازی، جذابیت پُرهیاهویی اضافه میکند، یعنی همزمان هم بخشهای شوخی و راحتی در داستان داریم و هم بخشهای پُرمخاطره و سخت در روایت داستان.”
کانسپتآرتهای بازی را میتوانید در پایین ببینید. هنینگ از بازیبازها خواسته تا با دقت به این تصاویر نگاه کنند چراکه سرنخهای جالبی در مورد بازی در آنها پیدا میشود.