Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

بازی Anthem قرار است تمرکز بیشتری روی داستان داشته باشد

0

بایوور گفته است که در عنوان بعدی خود، یعنی بازی Anthem ، می‌خواهد داستان بزرگی را به کار بگیرد. بایوور همچنین اعتراف کرده است که می‌بایست  زمان بیشتری را به کار بر روی روایت بازی قبلی خود یعنی Mass Effect Andromeda اختصاص می‌داده است.

مدیر این استودیو، کیسی هادسون، که توسط الکترونیک آرتز مدیریت می‌شود، اخیرا پستی را منتشر کرده است که در آن راجع به اهمیت داستان صحبت کرده است.

هادسون بخش زیادی از دوران فعالیت حرفه‌ای خود در بایوور را صرف فعالیت روی بازی‌های نقش‌آفرینی بزرگی مانند سه‌گانه‌ی اصلی مس افکت کرده است. او پس از جدا شدن مدیر قبلی پروژه‌ی هولولنز، آرین فلین، به مایکروسافت بازگشته بود.

هادسون در پست مذکور این‌طور گفته بود:

زمانی که سال گذشته به بایوور بازگشتم، بازی Mass Effect: Andromeda به تازگی منتشر شده بود و بسیاری از بازیکنان خواهان یک بسته‌ی قابل دانلود بودند که به سوالات پیرامون سرنوشت کوارین‌ها پاسخ دهد. همان‌طور که می‌دانید نتوانستیم که بسته‌ی قابل دانلود داستانی را برای اندرومدا منتشر کنیم و این موضوع به همان اندازه که برای طرفداران نا‌امید کننده بود، ما را نیز ناامید کرد. از آن زمان می‌دانستیم که باید این مشکل را در بازی‌های آینده‌مان برطرف کنیم.

این تجربه در نهایت به یکی از لحظات تعیین کننده در بازتعریف اهداف بایوور تبدیل شد. ما نیاز داشتیم که بازیکنان را با ارائه‌ی تجربه‌ها و نوآوری‌های تازه خوشحال کنیم، اما می‌بایست تمرکزمان روی دنیا، شخصیت‌ها و روایت داستانی بازی را هم حفظ کنیم؛ چرا که بازیکنان این انتظارات را از ما دارند. همچنین بازی‌های ما باید طوری طراحی شوند که همچنان تجارب و داستان‌های جدیدی را برای بازیکنان به همراه داشته باشند.

به همین خاطر است که قصد داریم تا در روند تولید بازی Anthem، دنیایی را با داستان‌ و شخصیت‌های تازه خلق کنیم که بتوانید به همراه دوستانتان در ماجراهای موجود در آن شرکت کنید. این بازی به هیچ چیزی که تا کنون تجربه کرده‌اید شباهت نخواهد داشت، اما با این حال اگر بتوانیم به درستی اهداف خود را پیاده‌سازی کنیم متوجه خواهید شد که این بازی به وضوح ویژگی بازی‌های بایوور را خواهد داشت.

بازی Anthem یک عنوان دنیای باز چندنفره‌ی علمی-تخیلی است که در آن شخصیت‌ها لباس‌های رزمی مکانیکی خود را برای مبارزه با هیولاهای بازی به تن می‌کنند. این بازی برای اولین باز در جریان E3 سال گذشته معرفی شد و قرار است که برای پلی‌استیشن 4، ویندوز و ایکس‌باکس وان منتشر شود. با این که این بازی در ابتدا برای انتشار در سال 2018 برنامه‌ریزی شده بود، تاریخ انتشار آن به سال 2019 موکول شده است. این تاخیر بیشتر به خاطر ترمیم وجهه‌ی این شرکت به دنبال جریانات بازی Mass Effect: Andromeda بود است.

این بازی نتوانست آن‌طور که باید و شاید نظرات منتقدین و کاربران را به خود جلب کند و در برآورده کردن انتظارات آن‌ها ناکام ماند. این بازی در هنگام عرضه باگ‌های انیمیشنی شدیدی داشت که عمدتا به خاطر تعجیل در انتشار آن بود. برنامه های این بازی برای ارائه‌ی محتوای قابل‌دانلود، شامل داستان‌های جدید نیز به سرانجام نرسیدند.

هادسون در نوشته‌ی خود همچنین گفته بود که امیدوار است که بتواند از این بلاگ برای مطلع کردن طرفداران از روند ساخت بازی Anthem تا زمان انتشار آن استفاده کند. او همین‌طور اضافه کرده بود که در آینده بیشتر درباره‌ی اهداف جدید استودیو برای کار بر روی Anthem و دیگر بازی‌هایی که در آینده ساخته خواهند شد صحبت خواهد کرد.

منبع Polygon

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.