", "name": "\u0686\u06af\u0648\u0646\u0647 \u062c\u0646\u06af\u0627\u0648\u0631\u06cc \u0646\u0648\u06cc\u0646 \u0628\u0627 \u0637\u0631\u0627\u062d\u06cc \u062c\u0632\u0626\u06cc\u0627\u062a \u0633\u0644\u0627\u062d\u200c\u0647\u0627 \u0628\u0647 \u0633\u0645\u062a \u0648\u0627\u0642\u0639\u200c\u06af\u0631\u0627\u06cc\u0627\u0646\u0647 \u0634\u062f\u0646 \u062d\u0631\u06a9\u062a \u0645\u06cc\u200c\u06a9\u0646\u062f", "thumbnailUrl": "https://gamene.ws/wp-content/uploads/2019/08/Call-of-Duty-Modern-Warfare.jpg", "uploadDate": "2019-08-03", "interactionStatistic": [ { "@type": "InteractionCounter", "interactionType": "http://schema.org/CommentAction", "userInteractionCount": "0" } ], "publisher": { "@id": "#organization" }, "mainEntityOfPage": "https://gamene.ws/1398/05/41867/weapons-have-predictable-recoil-in-call-of-duty-modern-warfare/" }
Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

چگونه جنگاوری نوین با طراحی جزئیات سلاح‌ها به سمت واقع‌گرایانه شدن حرکت می‌کند

به نظر می‌رسد که استودیوی اینفینیتی وارد از در جا زدن بازی‌های سبک تیراندازی اول شخص خسته شده است و قصد دارد تا تغییرات چشم‌گیری در گان‌پلی بازی Call of Duty: Modern Warfare ایجاد کند.

با تمرکز Call of Duty: Modern Warfare روی نبردهای زمینی و واقع‌‎گرایانه، این نسخه مسیر متفاوت در مقایسه با دیگر بازی‌های منتشر شده این سری در طول چند سال گذشته در پیش گرفته است.

اخیرا وب‌سایت VG247 موفق شده است تا به تجربه‌ی بخش چندنفره Call of Duty: Modern Warfare بپردازد و در کنار آن اطلاعات جدیدی از گان‌پلی این بازی کسب کند. این وب‌سایت در گفت و گویی با جف اسمیت (Geoff Smith)، کارگردان بخش طراحی بخش چندنفره Call of Duty: Modern Warfare به صحبت در مورد گان‌پلی و تغییرات چشم‌گیری که در آن ایجاد شده، پرداخته است.

بنابر گفته‌ی اسمیت، تیم سازنده سعی دارد تا با ایجاد ویژگی‌های منحصر به فرد در هر سلاح، تجربه‌ای جدید را به بازی‌بازان ارائه دهد؛ تجربه‌‍‌ای که تاکنون هیچ بازی در سبک تیراندازی اول شخص موفق نشده است تا به آن دست یابد.

به همین دلیل است که دیگر در Call of Duty: Modern Warfare نمی‌توان یک اسلحه را بدون لگد زدن روی دشمن خالی کرد. هر سلاح از لگد خاص خود برخوردار است که در صورت رعایت نکردن آن، بازی‌باز با مجازت رو به رو می‌شود؛ مجازاتی که ممکن است سبب کشته شدن او در یک نبرد رو در رو شود.

لگد تمام اسلحه‌ها قابل پیش‌بینی است و شما با گذشت زمان به آن عادت می‌کنید و کنترلش را به دست خواهید گرفت.

بنابر گفته‌ی اسمیت، لگد اسلحه‌ها در هر دو جهت افقی و عمودی امکان‌پذیر است. بنابراین به مانند یک نبرد مدرن واقه‌گرایانه باید چگونگی کنترل انواع سلاح را فرا بگیرید.

بازی‌ها به نوعی مسیری را در پیش گرفته‌اند که شما تنها در آن نشانه‌گیری کرده و تیراندازی می‌کنید. در واقع تفاوت در گیم‌پلی و ویژگی‌های یک اسلحه در مقایسه با اسلحه دیگر وجود ندارد.

ما می‌خواستیم که هر سلاح از ویژگی منحصر به فرد خود برخوردار باشد. در واقع در دنیای واقعی اسلحه‌ای نظیر AK47 به مانند یک قاطر لگد می‌زند! اما در مقایسه سلاحی نظیر M4 از ثبات بیشتری برخوردار است.

با این حال لگد اسلحه در هر دو جهت افقی و عمودی سبب می‌شود تا دوربین بازی توانایی تشخیص به موقع این جا به جایی را نداشته باشد و از همین رو تجربه‌ای عذاب‌آور را برای بازی‌بازان به همراه داشته باشد. با این حال اینفینیتی وارد موفق شده است تا با یک حقه زیرکانه این مشکل را از بین ببرد؛ به‌ گونه‌ای که بازی‌بازان به هیچ وجه متوجه آن نخواهند شد. در پایان می‌توانید برای درک هرچه بیشتر تفاوت گان‌پلی جنگاوری مدرن، به مشاهده ویدئو بالا بپردازید.

بازی Call of Duty: Modern Warfare در تاریخ جمعه 3 آبان ماه 1398 (25 اکتبر 201 میلادی) برای کنسول‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و پلتفرم رایانه‌های شخصی منتشر می‌شود.

منبع VG247

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.