فیل اسپنسر: بازیها تا یک سال آینده بیشترین ضربه را از ویروس کرونا میخورند
بدون شک ویروس کرونا به داغترین بحث این روزهای جهان تبدیل شده است و آنطور که پیداست تا مدتها کشورهای مختلف درگیر مبارزه با آن خواهند بود و چارهای جز تغییر سبک زندگی برای مقابله به آن نیست. با این حال حتی با کشف واکسن کووید 19، تاثیرات این ویروس بر اقتصاد جهان تا مدتها پابرجا خواهد ماند و ممکن است اقتصاد کشورهای توسعه یافته چند سال تا بازگشت به نقطه پیش از کرونا فاصله داشته باشد. حال فیل اسپنسر، رئیس بخش ایکس باکس شرکت مایکروسافت معتقد است که ضربه ویروس کرونا بر روند توسعه بازیها تا یک سال آینده به بالاترین سطح خود میرسد.
فیل اسپنسر معتقد است که ویروس کرونا بیشترین ضربه را به بازیهایی که قرار است تا در سال 2021 عرضه شوند، وارد میکند.
اسپنسر در مصاحبهای با وبسایت بیزنس اینسایدر به صحبت در مورد تاثیر ویروس کرونا روی بازیها پرداخت؛ اسپنسر بر این باور است بازیهایی که در تابستان و اویل پاییز پیش رو منتشر میشوند از گزند ویروس کرونا در امان خواهند بود. البته بازیهایی که قرار است پس از این بازه زمانی و در سال آینده میلادی منتشر شوند تحت تاثیر کووید 19 قرار خواهند گرفت؛ البته اسپنسر معتقد است که این بازیها میتوانند از پس مشکلات احتمالی برآیند.
از آنجا که حضور در استودیوها برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا ممنوع است، استودیوهایی که هنوز مراحل موشن کپچر و صدابرداری خود را تکمیل نکردهاند، با مشکلاتی رو به رو میشوند. البته فیل اسپنسر به توانایی افراد با استعداد صنعت بازیسازی ایمان دارد و معتقد است که این صنعت بزرگ راهی برای مقابله با آن پیدا میکند.