توضیح سازندگان ریمیک Prince of Persia: The Sands of Time درباره گرافیک بازی
ریمیک شاهزاده پارسی The Sands of Time که دو روز پیش رسما توسط یوبی سافت معرفی شد، به مدت دو سال مراحل ساخت و توسعه خود را پشت سر گذاشته است. سازندگان این بازی بعد از انتقادات فراوانی که به گرافیک به نمایش درآمده بازی وارد شد، درباره آن توضیحات بیشتری ارائه کردهاند.
علاوه بر مدت زمان دو سالهای که پروسه ساخت بازی طی کرده است، مدیر پروژه ریمیک The Sands of Time همچنین اشاره کرده که این تیم بودجه کافی برای ساخت این بازسازی را در اختیار داشته است.
در گفتگویی با Gadgets 360 «پیر سیلوین ژیره» همچنین اذعان داشت:
شما باید مطمئن باشید که بازی در ژانویه 2021 در بالاترین سطح خواهد بود. مطمئن باشید که ما تا آن زمان این بازی را نهایی میکنیم.
بنابراین تیم سازنده بازی تا فرارسیدن زمان انتشار آن (1 بهمن 99) قرار است برای بهبود گرافیک بازی تلاش کند.
در همین حال، یک اسکرین شات جدید از ریمیک The Sands of Time منتشر شد که نشان میدهد تریلری که در جریان یوبی سافت فوروارد این هفته دیدیم، از یک بیلد قدیمی بازی بوده است.
توضیحات سازندگان در این باره در همین حد بوده، اما همانطور که در تصاویر میبینید، گرافیک بازی به وضوح با تغییر نورپردازی بهبود پیدا میکند.
اگرچه هنوز تصاویر این بازی تا استانداردهای این نسل از بازیها فاصله دارند و یوبی سافت هم متوجه این کمبود شده، اما شواهد نشان میدهند که احتمالا سازندگان این بازی بتوانند آن را تا زمان عرضه آماده کنند.
گرافیک ریمیک The Sands of Time انتخاب سازندگان بوده است
در کنار صحبتهایش درباره بهبود جلوههای دیداری این بازی تا زمان عرضه، کارگردان این بازی در گفتگویی دیگر همچنین گفته که روندی که برای تصاویر این بازی در نظر گرفته شده کاملا خوداگاه بوده است.
ژیره با اشاره به این که این بازی حدودا 17 سال عمر دارد، گفته است فضای زیادی برای بهبود گرافیک بازی وجود داشت. اما تیم سازنده در استودیوهای Pune و مومبای یوبیسافت معتقد بودند که باید به بازی یک جلوهی منحصر به فرد داد تا با المانهای فانتزی آن هماهنگی داشته باشد.
به همین خاطر، این استودیوها تصمیم گرفتند تا روش منحصر به فردی برای بهبود گرافیک این بازی اتخاذ کنند تا بازی از دیگر عناوین این روزها متمایز باشد.
این یک اساسینز کرید دیگر نیست. این مثل بازی Prince of Persia سال 2008 نیست.
تلاش سازندگان بازی برای تثبیت المانهای فانتزی در بازی به عقیده کارگردان آن، از طریق غلظت رنگها و نور نمایش داده میشود.
این ریمیک به طور ویژه توسط دو استودیوی نام برده شده یوبی سافت ساخته شده و به گفته مدیر پروژهاش، هیچ مشکلی از نظر بودجه یا زمانبندی نداشته است.
در مقطعی از ساخت بازی، نزدیک به 170 نفر روی این ریمیک کار میکردند و بازی یکی از سرمایهگذاریهای یوبی سافت روی استودیوهای جانبیاش محسوب میشود.
این بازسازی 21 ژانویه 2021 میلادی برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی عرضه خواهد شد.
تریلر منتشر شده از این بازی را تماشا کنید:
نظر شما درباره این بازی چیست؟