Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

ٍEA علت عرضه ضعیف بتلفیلد ۲۰۴۲ را همه‌گیری کرونا و Halo Infinite می‌داند!

0

طبق گزارشات اخیر به نظر می‌رسید EA همه چیز و همه کس را عامل عرضه ضعیف «بتلفیلد 2042» می‌داند جز خودش!

اگرچه نظرات اولیه در کمپین‌های تبلیغاتی بازی مثبت به نظر می‌رسیدند اما بازی پس از عرضه به سرعت به یکی از بزرگترین ناامیدی‌های سال 2022 تبدیل شد. دلیل شکایت عده‌ی زیادی از بازیکنان به خاطر عدم محتوای کافی و اشکالات فراوان در بازی بود. البته که EA این شکست را هنوز به صورت عمومی اعتراف نکرده‌است. با توجه به گزارشی که در Xfire توسط «تام هندرسون» منتشر شد، این شرکت اخیرا جلسه‌ای را در تالار شهر برگزار کرد. در این جلسه کارکنان EA هم حضور داشتند. بیش از 20 دقیقه آن‌ها فقط داشتند در مورد عرضه ضعیف بتلفیلد 2042 صحبت می‌کردند.

EA معتقد است که یکی از دلایل این انتشار ضعیف، سختی بروزکردن موتور بازی‌سازی توسعه‌دهنده بازی، یعنی استودیو Dice است. فرآیندی که بیش از 18 ماه وقت توسعه بازی را گرفت. همچنین آن‌ها یکی دیگر از مشکلات را گردن دورکاری یا همان کار در خانه انداختند. عجیب‌تر از همه اینکه آن‌‌ها گفتند انتشار عالی Halo Infinite یکی از دلایل مهم عرضه ضعیف بتلفیلد 2042 است!

البته که همه شرکت‌های بازی سازی با مشکلات ناشی از همه‌گیری درگیر بودند و مجبور بودند به صورت دورکاری پروژه را جلو ببرند. برای مثال فرآیند توسعه Halo Infinite هم به همین صورت بود. مشخص نیست چرا مسئولان EA نمی‌توانند با این قضیه کنار بیایند.

همچنین با توجه به گزارش ظاهرا EA می‌دانست که بازی به عنوان یک اثری که محصول DICE است، از باگ‌های فراوانی رنج می‌برد اما آن‌ها معتقد بودند که تا زمان عرضه این مشکلات برطرف خواهد شد. به گمان آن‌ها نقدهای اولیه بازی خوب بوده است!

از نگاه مسئولان EA، مشکل این بود که عرضه بسیار خوب بخش چندنفره Halo Infinite که چندین هفته قبل از بازی اصلی منتشر شد، باعث شد تا بتلفیلد 2042 به چشم نیاید. چرا که بخش چندنفره Halo Infinite به سرعت توانست به محبوبیت خارق‌العاده‌ای دست پیدا کند.

برخلاف بتلفیلد 2042، Halo Infinite مشکل چندانی از نظر باگ‌ها نداشت. البته این حقیقت را هم باید در نظر گرفت که Halo Infinite یک بازی انحصاری برای کنسول‌های مایکروسافت است، بنابراین دارندگان پلی‌استیشن کاملا از این مقایسه‌های بی اطلاع هستند.

علیرغم تمام این بهانه‌ها، EA سه مشکل اصلی را که منجر به شکست بتلفیلد 2042 شد را در این موارد خلاصه می‌کند: باگ‌ها و عملکرد کلی بازی، طراحی بازی و انتخاب ویژگی‌ها و همسو نبودن انتظارات بازیکنان با بازی.

«لورا میله»، رییس استودیوهای EA گفت:

به طور واضح در بخش‌های مختلف بازیکنان به اندازه کافی گسترده نبودیم و مطمئنا در بازی به اندازه کافی عمیق نبودیم. بنابراین نتوانستیم بازیکنان را با خود همراه کنیم. برای چرخه توسعه و روند این یک غیبت بزرگ به شمار می‌رود.

در نتیجه EA تمام تیم‌های توسعه‌دهنده بتلفیلد را بازسازی می‌کند و «وینس زامپلا»، یکی از خالقان مجموعه بزرگ و رقیب بتلفیلد یعنی «ندای وظیفه» را، سرپرست جدید این مجموعه می‌کند.

اینکه تا چه حد بتلفیلد 2042 می‌تواند نجات پیدا کند را باید صبر کرد و دید. منهای تمام بهانه‌ها ظاهرا EA عمق شکست و تمام مشکلاتی را که منجر به جلب مجدد اعتماد طرفداران می‌شود را درک می‌کند.

منبع Metro

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.