سازنده Life Is Strange حتی تصور برگشتن به مدل اپیزودی را نمیکند
سازنده بازی Life Is Strange یعنی استودیوی Deck Nine میگوید این بازیها، به مدل اپیزودی اصلیشان برنخواهند گشت. در یک مصاحبه، طراح ارشد روایی این استودیو «فیلیپ لارنس» گفت که تصمیم انتشار نسخه جدیدشان در سال گذشته با نام True Colors به صورت یک تجربه یگانه و تمام و کمال، تصمیم درستی بود که این استودیو میخواهد به آن وفادار بماند.
لارنس گفت:
اصلا نمیتوانم تصور کنم که به فرمت اپیزودی سابق برگردیم. واکنشهای به مدل جدید بسیار مثبت بودهاند.
«رنگهای حقیقی» یا True Colors همچنان به پنج فصل اپیزود مانند تقسیم میشود اما به عنوان یک پکیج کامل در سال 2021 منتشر شد. اولین بازی در این سری که چنین کاری را انجام داده است.
لارنس در ادامه گفت:
فکر میکنم برای حفظ ساختار اپیزودی احتیاط به خرج دادیم، زیرا این مدل برای بازیکنان جذابیت دارد. این مدل بخشی از DNA لایف ایز استرنج است.
اگر بازیکنان بخواهند به آن لحظات جمع شدن دور یک دیگر و صحبت کردن درباره اپیزودی که تازه بازی کردهاند برگردند میتوانند اینکار را انجام دهند. اما آنهایی که از الگوی انتشار اپیزودی خسته شدهاند هم با این سیستم نجات پیدا میکنند.
همانطور که انتظارش را دارید، این تصمیمی بود که مدتی سر آن بحث کردیم و غصه خوردیم. اما حالا که به آن نگاه میکنیم تصمیم درستی بود.
سازنده Life Is Strange هنوز حرفی از نقشهها برای آینده این سری پس از اسپینآف خوش ساختش Before The Storm که در سال 2017 منتشر شد نزده است. در حال حاضر آنها در حال کار بر روی کالکشن ریمستر این فرنچایز هستند.
اما گزارشها حاکی از این است که این کمپانی مستقر در کلورادو در حال کار بر توسعه عنوانی جدید از این فرنچایز است. چرا که تیم سازنده اصلی بازی از Dontnod در پاریس جدا شده و گویا برای تشکیل استودیو زیر شاخه دیگری به مونتریال رفتهاند.
همچنین دک ناین دستی هم در توسعه The Expanse: A Telltale Series، پیش درآمدی برای این شو علمی-تخیلی محبوب هم دارد.