شرکت Take-Two میگوید بازی GTA 6 معیارهای خلاقانهای را برای تمام سرگرمیها تعیین خواهد کرد
شرکت Take-Two (ویکی پدیا) از امیدهای خود برای موفقیت بازی GTA6 یا Grand Theft Auto 6 در میان پیشبینیهای متفاوتی از نتایج مالی صحبت کرده است. رییس این شرکت، اقتصاد نرم را عامل کاهش درآمد Take-Two و غول موبایل Zynga دانست. خریدی که اکنون به پایان رسیده نیز به دلیل هزینههای خرید کسب و کار، حفرهای 117 میلیون دلاری در سود شرکت ایجاد کرده است.
استراوس زلنیک در این باره گفت:
در مورد بازیهای موبایل، واضح است که میتوانید به صورت رایگان بازی کنید و فقط در صورت تمایل هزینه کنید. بنابراین نباید کسی متعجب شود که ما شاهد انعکاس اقتصاد نرمتر در فروش بازیهای موبایل در مقابل فروش نرم بازیهای کنسول هستیم.
دیشب همچنین Take-Two اعلام کرد که بازی Midnight Suns Firaxis را برای دومین بار به تعویق میاندازد، این بار به اوایل سال 2023. اما این تنها خبر دیشب نبود. خبر دوم این بود که نتایج مالی Take-Two نشان میدهد بازی NBA 2K22 با جابهجایی 12 میلیون نسخه، سریعتر از سال گذشته به فروش میرسد.
زلینک در صحبتهای خود به بازی GTA6 نیز اشاره کرد. او گفت که گمان میرود هنوز چندین سال به انتشار این بازی باقی مانده است. او همچنین تاکید کرد که Take-Two امید زیادی به آن دارد. زلنیک افزود:
همزمان با توسعهی Grand Theft Auto، تیم Rockstar Games مصمم است تا یک بار دیگر معیارهای خلاقانهای را برای سری جدید، صنعت گیم و نیز برای تمام سرگرمیها تعیین کند.
گزارش اخیر در مورد نحوهی مدیریت کاری پروژه توسط Rockstar نشان میدهد که برخی از برنامههای بلندپروازانهی پیشین برای تمرکز بر یک پیشنهاد اولیه، کاهش یافته بودند. جالب است بدانید که یکی از این برنامهها شامل زوجی به سبک بانی و کلاید در اطراف منطقهی میامی بود.