کوجیما و سرنی به بازدید از جدیدترین فناوری های حوزه بازی سازی می روند
به نظر میرسد که جدایی از کونامی برای کوجیما نهتنها بد و تلخ نیست، بلکه بعد از این اتفاق به او خیلی خوش میگذرد!
امروز آقای «مارک سرنی» (Mark Cerny) طراح معماری کنسول پلیاستیشن4، اولین پست خود را در توییتر قرار داد. اما فکر میکنید که این پست چه بود؟ چیزی نبود جز تصویری از خودش و «هیدئو کوجیما» افسانهای.
کوجیما که مدتی است از شرکت کونامی خارج شده و به عنوان یک بازیساز مستقل فعالیت میکند، به همراه سرنی به یک تور جهانی رفته که در آن قصد دارد تا با جدیدترین فناوریهای مربوط به بازیسازی آشنا شود.
امروز سرنی و کوجیما تصاویری در توییتر منتشر کردند که مربوط به بازدید آنها از یکی از استودیوهای مربوط به فناوری «پرفورمنس کپچر» (Performance Capture) است. استودیویی که ضبط میانپردهها و انیمیشنهای عناوین The Last of Us و The Order 1886 در آن صورت گرفته است.
تهیهکننده استودیوی مستقل Kojima Productions آقای «کن ایچیرو ایمایزومی» (Ken-ichiru Imaizumi) در توییتی عنوان کرده که این تور یک تور پیشرفته خواهد بود. در طی این بازدید کوجیما اجازه داد تا یک اسکن سهبعدی از صورت وی گرفته شود.
با درصد قطعیت بالا میتوان گفت که هدف نهایی این بازدیدهای کوجیما، استفاده از بهترین فناوریهای ممکن در بازی آیندهاش خواهد بود.
کوجیما و افرادش در استودیوی مستقلاش حال که از کونامی جدا شدهاند، به دنبال یک ساخت بازی مستقل هستند و میخواهند پس از 30 سال بازیای به غیر از Metal Gear Solid و Zone of The Enders بسازند. این بازی تحت حمایت شرکت سونی ساخته خواهد شد و قرار است برای رایانههای شخصی و پلی استیشن4 منتشر شود.