سونی: No Man’s Sky برای ما مانند یک بازی فرستپارتی است
فرگال گارا از شعبه بریتانیای سونی در گفتو گویی این گونه اظهار کرد که No Man’s Sky تمامی بار نام پلیاستیشن را با خودش به دوش میکشد.
در مصاحبهای با امسیوی گارا گفت که آنها انگار که در حال ساخت یک بازی انحصاری هستند و با اعضای تیم سازنده مانند اعضای یک استودیوی داخلی سونی برخورد میکنند و رابطهی دوستانهای دارند.
وی عقیده دارد که تعدادی از بازیهای مستقلی که وارد بازار میشوند پتانسیل آن را دارند که از چیزی که از آنها انتظار میرود خیلی بیشتر عمل کنند و از حالت عرضهی دیجیتالی به بازار بازیهای فیزیکی نیز دست پیدا کنند.
وی در ادامه به مقدمه چینی خود پایان داد و در مورد عنوان No Man’s Sky این گونه بیان کرد:
“برنامهی ما این است که به بازی مثل یک عنوان فرستپارتی انحصاری نگاه کنیم و بار زیادی از نام پلیاستیشن را روی دوش آن بگذاریم. مطمئن باشید که ما به این وعده عمل میکنیم و No Man’s Sky مثل یک بازی مستقل کوچک ظاهر نخواهد شد.”
No Man’s Sky قرار است در تاریخی نامعلوم از اواخر سال جاری برای پلیاستیشن 4 و رایانههای شخصی عرضه شود. بازی برای اولین بار در جریان VGX 2013معرفی شد و آنچه در این همایش نظر بینندگان را جلب میکرد، آزادی عمل وسیع، دنیایی بیکران و گیمپلی گستردهای بود که از آن پردهبرداری شد. در این نمایش کوتاه اما جذاب دیدیم که گیمپلی بازی در دو بخش مجزای«گشت و گذار» و «مبارزات» تعریف شد و این دو بعدا با تلفیق شدن گیمپلی بازی را بنا میکنند. نقشهی بازی بسیار وسیع بود و طیف گستردهای از اقیانوسها، گونههای جانوری و مکانهای عجیب و غریب را شامل میشد و همین موضوع باعث شد که عنوان یکی از برترین نمایشهای VGX سال گذشته به این بازی تعلق بگیرد.