E3 2016: تاد هاوارد: “سیستم دیالوگها در فالآوت ۴ به خوبی سایر بخشها نبود”
او میگوید:
“ما علاقه داریم که چیزهای جدیدی را امتحان کنیم و گاهی هم انجام آنها باعث موفقیت ما میشود. گمان میکنم تیراندازی در فالآوت 4 واقعاً خوب باشد، اما واضح است شیوهای که ما برای دیالوگها انتخاب کردیم هم به همین خوبی جواب نداد. من میدانم که چرا سیستم دیالوگها را اینگونه ساختیم؛ تا گفتکوها و مکالمات در بازی شکلی تعاملی و تاثیرگذار داشته باشد، اما این بخش بازخورد مثبت کمتری نسبت به دیگر بخشهای بازی داشت. ما به این فیدبکها توجه میکنیم و در بلندمدت آنها را لحاظ میکنیم.”
او در مورد اینکه چگونه این فیدبکها در محتوای قابل دانلود Far Harbour تاثیر گذاشته، توضیح میدهد:
“درست مانند تصمیماتی است که در پایان دارید. ما وقتی فرصتی مانند محتوای Far Harbour داریم، از خودمان میپرسیم به چند روش میتوانیم آن را بسازیم… میگوییم بیایید سعی کنیم گزینههای بیشتری در اختیار بازیکنندهها قرار دهیم چون این چیزی نیست که فقط یکبار ساخته و تمام شده باشد و رفته باشد… طوری که بگوییم خب فالآوت 4 ساخته شده و حالا بیایید فراموشش کنیم. من احساس میکنم ساختِ بازی چیزی است که دنبالهدار است و ادامه دارد و به نظرم این فیدبکهایی که میگیریم میتوانند خیلی کمککننده و مفید باشند. درست میگویند که هرکسی عقیده ای دارد و من فکر میکنم این نکتهای بسیار خوب است.”
بتسدا علاوه بر «کتیبههای بزرگان 6» دو بازی دیگر هم در دست ساخت دارد که هر دو، بازیهایی کامل خواهند بود. با توجه به صحبتهای تاد هاوارد انتظار میرود پیشرفتهای زیادی را در این عناوین شاهد باشیم.