کوری بارلوگ کانسپت آرتهای God of War در مصر را به نمایش گذاشت
کوری بارلوگ از استودیو سانتا مانیکای سونی، کانسپت آرت بازی God of War در مصر را به اشتراک گذاشته است. ممکن بود در نسخهی اخیر بازی God of War بهجای اساطیر اسکاندیناوی، با اساطیر مصری روبرو شویم.
کارگردان بازی God of War در جریان Devcom، تصاویر مفهومی این بازی را که در مراحل اولیهی ساخت بازی طراحی شده بودند به نمایش گذاشت و با این کار به طرفداران اجازه داد تا ببینند که اگر تیم توسعهدهندهی بازی تصمیم گرفته بود ماجراجوییهای کراتوس را در مصر ادامه دهد، این شخصیت چگونه میبود. در ادامه میتوانید این تصاویر را ببینید:
بارلوگ در توضیحات خود در این زمینه گفت که او در تصمیمگیری برای انتخاب محیط این بازی حرف آخر را میزده است. او گفت که فضای اسکاندیناویایی این بازی محیط مناسبتری را نسبت به تمدن مصر برای تمرکز روی شخصیت کراتوس فراهم میکرده است.
بارلوگ همچنین گفت که پدر بودن کراتوس در این بازی و حضور پسرش هم با مخالفتهایی از سوی دیگران مواجه شده بود. نظرات بازیکنان آزمایشگر این بازی درخصوص انجام کوئست برای فریا نیز چندان مثبت نبوده است.
با تمامی این تفاسیر، بازی God of War پلیاستیش 4 توانست تبدیل به اولین عنوان این مجموعه از لحاظ سریعترین فروش (در بریتانیا و در زمینهی نسخههای فیزیکی) تبدیل شود. این بازی در مقیاس جهانی توانست بیش از سه میلیون نسخه را در عرض تنها سه روز به فروش برساند و بدین ترتیب موفق شد که سریعترین فروش را در تاریخ بازیهای انحصاری کنسول پلیاستیشن 4 برای خود ثبت کند.
به احتمال زیاد استودیو سانتا مانیکا همین الان هم سخت مشغول کار بر روی عنوان بعدی این مجموعه است. این استودیو اخیرا برای موقعیت شغلی طراح شخصیت مفهومی ارشد به منظور کار روی پروژهای نامشخص آگهی داده بود و به نظر میرسد که این موقعیت شغلی میتواند مربوط به عنوان بعدی مجموعهی God of War بوده باشد.