بازی Halo Infinite از لحاظ گرافیکی خیرهکننده خواهد بود – بزرگتر و شفافتر
هنوز اطلاعات چندانی از بازی Halo Infinite در دسترس نیست و تنها میدانیم که این بازی قرار است تا در تعطیلات سال 2020 میلادی علاوه بر کنسول ایکسباکس وان برای کنسول نسل بعدی ایکسباکس و پلتفرم رایانههای شخصی منتشر شود. حال به تازگی مت بودیت، رئیس بخش استودیوهای فرست پارتی مایکروسافت در مصاحبهای به صحبت در مورد گرافیک بازی Halo Infinite و ویژگیهای خیرهکننده آن پرداخته است.
مت بوتی در مصاحبهای با وبسایت گیم اینفورمر جزئیات جدیدی از پروژه بزرگ Halo Infinite در دسترس علاقهمندان قرار داده است.
اولین نکتهی هیجانانگیز مسیری است که بازی در پیش گرفته و جذاب به نظر میرسد. استودیوی 343 Industries سعی دارد تا به روشهای جدیدی برای توسعه جهان بازی فکر کند… چیزی که تیم سازنده در حال انجام آن میباشد، ساخت دنیایی عظیمتر و سناریوهای بیشتری برای گیمپلی است.
Halo Infinite توسط موتور جدید استودیوی 343 Industries با نام اسلیپاسپیس در دست توسعه است. بنابر گفتهی کریس لی، رئیس استودیوی 343 Industries، این موتور بازیسازی با هدف پشتیبانی از سری Halo تا 10 سال آینده طراحی شده است. با توجه به این موضوع، مت بوتی اعلام کرد که تیم سازنده با بهروزرسانی موتور بازیسازی اسلیپاسپیس گرافیک خیرهکنندهای را به ارمغان میآورد؛ گرافیکی که به اعضای تیم طراحی اجازه داده است تا محیطهایی بزرگتر و زیباتری را طراحی کنند. این محیطها شباهت بسیاری به نسخههای اورجینال Halo دارند. در واقع بنابر گفتهی مت بوتی، تیم سازنده با تمام توان در تلاش است تا این بازی را به ریشههای اصلی خود بازگرداند.