Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

EA پاسخ داد که آن‌ها عرضه بد Battlefield 2042 را به خاطر Halo infinite نمی‌دانند!

0

یکی از عجیب‌ترین این چند روز حول محور شرکت بزرگ EA می‌چرخید. مسئولان و سران EA معتقد بودند که عرضه بد Battlefield 2042 به خاطر مشکلات ناشی از همه‌گیری کرونا و عرضه بسیار خوب Halo Infinite است. آن‌ها فکر می‌کردند که بازی ضعف خاصی ندارد و این 2 مورد بیشترین تاثیر را بر عرضه بد بازی گذاشته‌اند! جزئیات بیشتر را می‌توانید در لینک پایین که مرتبط به همین خبر است بخوانید.

حال پس از منتشر شدن این خبر، سران EA در یک گفت‌وگویی مدعی شدند که از حرف‌هایشان بد برداشت شده‌است و آن‌ها عوامل خارجی را مقصر ضعف جدیدترین نسخه مجموعه Battlefield نمی‌دانند.

پس از برگزاری جلسه‌ای، یکی از مدیران EA حین صحبت با کارمندان اعلام کرد که استقبال منفی از Battlefield 2042 به خاطر عرضه موفق و غافلگیرکننده بخش چندنفره و رایگان Halo infinite بوده‌است. تقریبا همزمان با انتشار Battlefield 2042، بخش چندنفره Halo infinite هم عرضه شد. در کل آن‌ها دلایل مختلف و گاهی عجیب را برای شکست آخرین بازی‌اشان مطرح کردند. اما این نظریه مطرح شده توسط آنان که معتقد بودند موفقیت Halo باعث شکست Battlefield شده‌است، به سرعت به یکی از سوژه‌های تمسخر در اینترنت تبدیل شد.

یکی از پست‌های موجود در Reddit که به مقاله IGN در مورد این گزارش پیوند خورده‌است به شرح زیر بود:

EA و DICE همه‌چیز را بابت این وضعیت آشفته‌بار بازی مقصر می‌دانند به جز خودشان!

پس از این سر و صدایی که این گزارش برپا کرد، بالاخره مسئولان EA به حرف آمدند. آن‌ها در دفاع از خود مدعی شدند که گزارش‌های منتشر شده از آن جلسه، حاوی برداشت‌های بدی از سخنان آن‌ها هستند.

«جان ریسبرگ»، معاون ارتباطات EA طی بیانیه‌ای که برای PC Gamer فرستاد مدعی شد:

این داستان‌ها منتشر شده اخیر به طور دقیق محتوا و بحثِ عمیق و متواضعانه‌ای را که در مورد بازی داشته‌ایم، نقل نمی‌کنند. صحبت‌های ما در مورد سرزنش عوامل خارجی نبود، بلکه ما داشتیم در مورد آموخته‌ها و اقدامات کلیدی‌ای که در مورد عرضه بازی داشتیم، صحبت می‌کردیم.

البته که طبق گزارش Xfire، شرکت EA دلایل متعدد دیگری را هم راجع به استقبال ضعیف Battlefield 2042 بیان کرد. آن‌ها چالش‌های دورکاری به خاطر همه‌گیری کرونا را هم یکی از عوامل شکست Battlefield 2042 می‌دانستند که البته خود همین دلیل هم سوژه تمسخر کاربران اینترنتی شد. اما آن‌ها منکر مشکلات ناشی از عملکرد بازی و تصمیم‌های طراحی نشدند. EA تقریبا همین موارد را چند هفته پیش با سرمایه‌گذاران در میان گذاشت.

با توجه به وضعیت فنی Battlefield 2042 در زمان عرضه، Xfire می‌گوید که «لاورا میلف»، مدیر ارشد عملیاتی EA اعتراف کرد که توقع بازیکنان در مورد بازی‌های سرویس‌های زنده تغییر کرده‌است. اینکه به استانداردهای شرکت در مقایسه با بازی‌های قبلی DICE پایبند بمانیم، تصمیم درستی نبود.

در آخر آن‌ها کمی عرضه فصل اول را به تاخیر خواهند انداخت تا برروی محتوای اضافه شده و باگ‌های موجود در بازی تمرکز بیشتری کنند.

 

منبع PC Gamer

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.