Publisher Theme
I’m a gamer, always have been.

سازندگان Assassin’s Creed از فشار آمدن به استودیو برای اضافه کردن محتوا پنج روز مانده به انتشار بازی می‌گویند

0

یکی از سازندگان نسخه اول و اصلی Assassin’s Creed اخیرا فاش کرده که آن‌ها چطور برای اضافه کردن محتوای بیشتر به بازی تحت فشار قرار گرفته‌اند آن هم تنها پنج روز مانده به انتشار بازی در بازار.

چارلز راندال توسعه‌دهنده سابق یوبی‌سافت که بر روی نسخه اول Assassin’s Creed کار می‌کرده در یک رشته توئیت در صفحه شخصی خود جزئیات این داستان را فاش کرده است. راندال حرف‌هایش را با این جمله آغاز کرده است: “بچه‌ی مدیر این بازی را امتحان کرد”.

ما آماده بودیم تا بازی را ارسال کنیم و همه چیز خیلی خوب پیش رفته بود اما ناگهان خبری رسید. بچه‌ی مدیر بازی را امتحان کرده بود و گفته بود که بازی بسیار حوصله سر بر است چرا که هیچ کاری برای انجام دادن در بازی نیست. اینطور شد که ما مجبور شدیم تنها در 5 روز ماموریت‌های جانبی بدون باگ و اشکال به آن اضافه می‌کردیم چرا که پس از آن قرار بود مستقیما روی دیسک رایت شود و به فروشگاه‌ها ارسال شود.

بر اساس حرف‌های راندال، او و هم‌تیمی‌هایش 5 روز متوالی را در استودیو مونترال یوبی‌سافت سپری کرده‌اند تا به این بازی ماموریت‌های جانبی اضافه کنند. این ماموریت‌ها شامل پیدا کردن پرچم‌ها و کشتن افراد خاص می‌شد.

بقیه ماجرا را دقیقا به یاد نمی‌آورم اما می‌دانم که خیلی پیش رفت و ما از پس آن برآمدیم. ما ماموریت‌هایی به بازی اضافه کردیم که تقریبا بدون باگ بودند. من می‌دانم که این یک معجزه بود که Assassin’s Creed کنسول‌ها شما را آب نکردند.

یکی از بزرگترین باگ‌های بازی که از دست سازندگان در رفته است مرحله‌ای است که باید یک Templar را به قتل برسانید اما او در دنیای بازی سقوط می‌کند و ناپدید می‌شود و شما برای اینکه بتوانید بازی را به صورت کامل و صد درصد انجام دهید می‌بایست بازی را از اول بازی می‌کردید.

اینطور به نظر می‌رسد که آن Templar در محل درست قرار نگرفته بود. اگر شما از سمت اشتباهی سمت او می‌رفتید ناپدید می‌شد و شما نمی‌توانستید دیگر آن را ماموریت را انجام دهید.

بازی جدید مجموعه Assassin’s Creed با نام Assassin’s Creed Valhalla در تعطیلات سال میلادی جاری منتشر خواهد شد.

دیدگاه ما: موضوعی که سالیان سال است گریبان‌گیر سازندگان و توسعه‌دهندگان بازی شده کرانچ است و این به نظر می‌رسد برای شرکت‌های سازنده این موضوع تبدیل به عادت شده و باید برای مقابله با آن کاری کرد. یک نمونه خوب برای مقابله با کرانچ اطلاع‌رسانی‌های این چنین است.

منبع VG247

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.