بازی Halo Infinite میتواند ساختار «بازی» را از اساس تغییر دهد
بازی Halo Infinite در مسیر تبدیل شدن به بزرگترین انتشار مایکروسافت در تعطیلات است اما ما همچنان به جز تریلرهای سینماتیک چیز دیگری ندیدیم. چیزی که واضح است این است که این بازی قطعا شبیه به یک بازی Halo خواهد بود اما رییس ایکس باکس آقای فیل اسپنسر اخیرا گفته که یکسری تغییرات در ساختار و چهارچوب بازی انجام شده است که برخی از آنها ایدههایی است که از مجموعه Master Chief بدست آمده است.
اسپنر در گفتگو با وبسایت پالیگان گفته:
در استودیو آنها چیزهای بسیار زیادی یاد گرفتهاند. 343 مسیری را رفته که از آن سود زیادی برده است و آن هم این بوده که مشتریان دیگر لازم نبوده از بین بازیها یکی را انتخاب کنند. این مجموعه بزرگ در قالب یک بازی به دست هواداران رسیده است. درست است که بازیهایی وجود دارند که به صورت سالانه به روز رسانی میشوند اما اینجا انرژی زیادی گذاشته میشود تا مشتریان که در حال بازی کردن یکی از بازیهای شما هستند به سمت ورژن جدیدی از آن سوق داده شوند. همراه تحول بازیها این دیدگاه میآید که مشتریان ما مشتریان ما هستند و باید به آنها احترام بگذاریم. این دقیقا با پیام ایکس باکس یکی است و من فکر میکنم شما به زودی خواهید فهمید که بازی Halo Infinite این موضوع را به شما نشان میدهد حتی ساختار خود بازی.
مجموعه The Master Chief Collection تمامی بازیهای قبلی سری Halo را در خود جا داده است و تمامی بازیها از حالت چندنفره و آنلاین پشتیبانی میکنند. این ممکن است بدین معنا باشد که بازی Halo Infinite نیز به این بازیها کراس اور داشته باشد. در هر صورت باید تا فردا و مراسم بزرگ مایکروسافت صبر کنیم.
دیدگاه ما: همانطور که میدانید استودیو 343 با جمعآوری و ریمستر کردن تمامی آثار گذشته آن هم در زیر یک چتر کار بسیار بزرگی برای هواداران این مجموعه انجام داده است. آنها مدتهاست که بر روی نسخه جدید این بازی کار میکنند و باید در نسل بعد چه عملکردی از خود به نمایش میگذارند.